printlogo


خیران در آستانه سال تحصیلی جدید به یاری خانواده‌های نیازمند بشتابند

امام جمعه بوشهر با تاکید بر بازگویی خاطرات فداکاری و رشادت رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس گفت: خیران در آستانه سال تحصیلی جدید به یاری خانواده‌های نیازمند بشتابند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امام حسین(ع) را ریشه عبودیت الهی دانست و تاکید کرد: قیام امام حسین(ع) که زینت بخش آسمان و زمین است در  ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، خانوادگی، امنیتی، نظامی، علم و فناوری نقش مهمی دارد و زمینه توسعه و پیشرفت جامعه را فراهم می‌کند.
امام جمعه بوشهر، حرکت و پیروزی انقلاب اسلامی را بر مبنای عاشورای حسینی دانست و افزود: در استان بوشهر با شرایط این شیوه زمینه توسعه و پیشرفت آن محقق شده است.
آیت‌الله صفایی بوشهری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و  یاد و خاطره شهیدان 8 سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: رزمندگان استان بوشهر در 8 سال جنگ تحمیلی نقش مهمی داشته‌اند که برگزاری این هفته با تبیین جایگاه رزمندگان و حماسه آنان مورد تاکید است.
امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه مراکز مذهبی و فرهنگی به برنامه‌های ماه محرم تصریح کرد: شرایط اقتصادی کشور در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در ایام ماه محرم قرار بگیرد.
آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه استان بوشهر تنها استانی است که موزه دفاع مقدس ندارد تاکید کرد: رزمندگان استان بوشهر در 8 سال دفاع مقدس نقش مهم و ویژه‌ای داشته‌اند که ایجاد موزه دفاع مقدس در این استان می‌تواند رشادت‌ها و حماسه‌های این دلیرمردان را تبیین کند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر جانمایی و واگذاری زمین برای ایجاد موزه دفاع مقدس افزود: برای راه اندازی موزه دفاع مقدس استان بوشهر باید جهادی و انقلابی عمل شود چراکه در این موزه تاریخ حماسه آفرینی استان بوشهر ثبت می‌شود.