printlogo


امام جمعه عسلویه
مشکل آب در عسلویه جدی است
حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در نماز جمعه عسلویه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با مسئولان و بیانات ایشان بیان کرد: رهبر انقلاب تاکید کردند که فضا برای مسئولان باز است.

وی اضافه کرد: اینکه رئیس جمهور می‌گویند باید انجام بشود سخن درستی است و انجام دادن آن هم به دست مسئولان و دولت است. هیچ بن‌بستی در رفع مشکلات اقتصادی نیست؛ موانع وجود دارد ولی راه باز است.
امام جمعه عسلویه بیان کرد: شاید زمان جنگ مشکل داشتیم اما امروز نهال انقلاب به درختی قوی و ریشه‌دار تبدیل شده است ما مشکل داریم سستی از ماست اگر انقلابی جهادی و بسیجی گونه وارد شویم مشکلات حل می‌شود.
وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند به جوانان بیشتر اعتماد کنیم. جوان‌های متفکر مؤمن و خوش ذوق با حداقل امکاناتی که در اختیارشان قرار دادیم کارهای بزرگی در بحث هسته‌ای و پیشرفت علمی کشور انجام دادند از پتانسیل جوانان بیشتر استفاده کنیم.
هاشمی‌نژاد به هفته اکرام ایتام و نیازمندان اشاره کرد و افزود: همه عزیزان در این مسیر خداپسندانه قدم بردارند. خیرین عزیز اگر قصد کمک دارند با کمیته امداد هماهنگ کنند دوستان در کمیته امداد خالصانه زحمت می‌کشند برای انجام کارهای و رفع نیازهای ایتام و نیازمندان با کمیته امداد همراهی و هماهنگی کنید.
امام جمعه عسلویه به مشکل آب روستاهای شهرستان اشاره و ادامه داد: قبلاً هم در این زمینه گفته‌ایم که در روستاها خصوصاً روستاهای دهستان نایبند مشکل آب جدی است به شکلی بحران آب است و هر چهار روز هشت ساعت آب دارند و برخی جاها همین را هم ندارند.
وی تاکید کرد: مسئولین مدبرانه در رفع مشکل آب روستاها اقدام کنند. روستاهای پارسیان در همسایگی ما هیچ مشکل آب ندارند و آب با فشار و خوب دارند. برخی مشکلات در این شهرستان هست که در جاهای دیگر نیست.
امام جمعه عسلویه به انتشار برخی موضوعات در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی وضعیت خوبی ندارد؛ هر خبری و مطلبی را پخش نکنید. انسان در فضای مجازی هم باید تقوا رعایت کند و در امورات اختلاف برانگیز مطلب پخش نکنند. چه دانسته یا ندانسته خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریختن است. اختلاف افکنی از آرزوهای دشمن و از اهداف مهم آنان است.
وی افزود: از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهیم مراقبت کنند و با قاطعیت با این مسائل برخورد کنند تا وحدت شهرستان خدشه دار نشود. وحدت در این شهرستان مثال‌زدنی است. بحث وحدت و امنیت شهرستان برای من مهم است و بارها بر این مطلب تاکید کرده‌ام. فعلاً که اتفاقی نیفتاده ولی عقل حکم می‌کند که هوشیار باشیم اختلاف خواست دشمن است و باید به گور ببرد.