شماره خبر : 1012
منتشر شده در مورخ : ۱۹ تیر ۱۴۰۰
ساعت : 9:14
انجمن جلوه‌های ویژه میدانی به‌زودی ثبت می‌شود/پرکاری درشبکه خانگی

انجمن جلوه‌های ویژه میدانی به‌زودی ثبت می‌شود/پرکاری درشبکه خانگی

رییس انجمن جلوه‌های ویژه میدانی بیان کرد این انجمن تا ۲ ماه دیگر به صورت رسمی در وزارت کار به ثبت می‌رسد.

به گزارش پیام عسلویه، مهر نوشت: ایمان کرمیان رئیس انجمن جلوه‌های ویژه میدانی با اشاره به شرایط نامناسب تولید در سینمای ایران، گفت: درحال حاضر تولید در سینمای ایران کاهش پیدا کرده است، به همین دلیل اکثر پروژه‌هایی که به ما پیشنهاد می‌شود، تلویزیون یا شبکه نمایش خانگی است، که آن هم به دلایل مختلف از جمله بودجه و یا کرونا معمولاً به تعویق می‌افتد.

وی بیان کرد: متأسفانه در حال حاضر تولید در سینمای ایران تعطیل است و این تعطیلی و کاهش تولید در بخش جلوه‌های ویژه میدانی تأثیر بسیاری گذاشته است و به دلیل مشکلات مختلف از جمله اکران در سینما، هیچکدام از تهیه کنندگان ریسک تولید را برعهده نمی‌گیرند.

رئیس انجمن جلوه‌های ویژه میدانی ادامه داد: در حوزه فعالیت صنفی نیز باید بگویم، به دنبال ثبت انجمن جلوه‌های ویژه میدانی در وزارت کار هستیم و امیدوارم تا ۲ ماه آینده انجمن به ثبت رسد. متأسفانه اعضای انجمن جلوه‌های ویژه میدانی به دلیل نبود کار مناسب، در شرایط نامناسب اقتصادی قرار دارند و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برای رفع مشکلات این دوستان قدمی برداریم.

وی با اشاره به پروژه‌های مختلفی که در دست دارد، توضیح داد: مدیریت جلوه‌های ویژه سریال «شهید باکری» به کارگردانی هادی حجازی فر را برعهده داشتم که به دلیل گرمای هوا در حال حاضر فیلمبرداری نمی‌شود.

مدیر جلوه‌های ویژه میدان «تک تیرانداز» بیان کرد: همچنین برای سریال «حکم رشد» به کارگردانی سعید نعمت اله نیز قرارداد بسته بودم که گویا به دلایلی مشکلاتی که وجود آمده است، فعلاً کار نمی‌شود.

کرمیان در پایان گفت: مدیریت جلوه‌های ویژه سریال شبکه نمایش خانگی «حرفه‌ای» به کارگردانی مصطفی تقی زاده را برعهده دارم، همچنین همکاری با سریال «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده را برعهده دارم.

برچسب ها : ایمان کرمیان جلوه های ویژه میدانی فیلم سینمایی