شماره خبر : 1068
منتشر شده در مورخ : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
ساعت : 9:0
امام خمینی (ره) بدون چشمداشت قیام کرد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

امام خمینی (ره) بدون چشمداشت قیام کرد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در آستانه فرارسیدن ایام الله دهه فجر، با بیان اینکه امام خمینی(ره) بدون چشمداشت قیام کرد، اظهارداشت: امام امت برای کسب مقام و قدرت قیام نکرد بلکه بدنبال حاکم کردن اسلام و احکام اسلامی و از میان بردن باطل بود.

به گزارش پیام عسلویه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت امروز در جلسه تواصی به حق در جمع کارکنان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری با بیان این مطلب افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از قیام امام حسین(ع) و در امتداد نهضت و قیام حسینی است. 

وی تصریح کرد: سخنان امام امت(قدس سره) و شعارهای مردم در مسیر حرکت و قیام در مقابل باطل و مبارزه با رژیم ظالم ستم شاهی بود.

حجت الاسلام نواب با اشاره به اینکه منیت در شخصیت امام راحل جایی نداشت، افزود: رهبر کبیر انقلاب در سخنرانی های خویش با گرامیداشت حرکت مردم تاکید داشتند که مردم قیام کردند و پیروز شدند.   

وی عدالت طلبی، استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم را از ویژگی های انقلاب اسلامی برشمرد و با اشاره به دفاع ایران اسلامی از مبارزات مردم مسلمان فلسطین، تصریح کرد: در جهان هیچ کشوری همانند جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مظلوم گام برنداشته و عملا وارد این میدان نشده است.

حجت الاسلام نواب گفت: متاسفانه امروزه بسیاری از کشورهای اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی کوتاه آمده و دست دوستی به سمت این رژیم اشغالگر دراز کرده اند.

سرپرست حجاج ایرانی در ادامه نحوه برخورد نظام طاغوت با منتقدان از این رژیم را یادآور شد و اظهارداشت: امروز بالاترین مقام در جمهوری اسلامی ایران، جوانی را که با صدای رسا انتقاد می کند می بوسد، چنین برخوردی را در کجای جهان می توان مشاهده کرد.

برچسب ها : نماینده حج و زیارت امام خمینی