شماره خبر : 14
منتشر شده در مورخ : ۳۰ فروردین ۱۴۰۰
ساعت : 17:49
رفع مشکلات تولیدکنندگان استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

رئیس صمت بوشهر:

رفع مشکلات تولیدکنندگان استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود


پیام عسلویه :  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تولیدکنندگان استان بوشهر مشکلات خود را به ستاد تسهیل اعلام کنند.
سید حسین حسینی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید در استان بوشهر تلاش جدی صورت گرفته است و طرح‌ها و برنامه‌های را در این زمینه داریم.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه، واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری در استان بوشهر می‌توانند برای طرح مشکل و ثبت درخواست خود در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از طریق سامانه ستاد تسهیل اقدام کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خواستار ثبت مشکلات واحدهای تولیدی در سامانه ستاد تسهیل شد و اضافه کرد: این سامانه راه‌اندازی شده و درخواست‌ها از ابتدای اردیبهشت‌ماه ثبت می‌شوند.
وی خواستار اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و دیگر دستگاه‌های مرتبط به واحدهای تولیدی زیر مجموعه شد.
حسینی با اشاره به اینکه همه درخواست‌ها طبق سامانه انجام می‌شود افزود: بر اساس مصوبات ابلاغی ستاد تسهیل درخواست‌هایی که خارج از سامانه الکترونیکی و از طریق دیگر به دبیرخانه کارگروه ارسال شود قابل بررسی نیست.

برچسب ها : صمت استان بوشهر حسینی