معرفی مدیر برتر حامی تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در استان بوشهر

رئیس سازمان مدیدیت و برنامه ریزی استان بوشهر خبر داد:

معرفی مدیر برتر حامی تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در استان بوشهر

رئیس سازمان مدیدیت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی برتر این استان که حامی تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین هستند بعد از ارزیابی عملکرد در کمیته‌های تخصصی به دبیر خانه مرکزی جشنواره شهید رجایی معرفی می‌شوند.

 علی درویشی ظهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد؛  شورای راهبردی توسعه مدیریت استان بوشهر به عنوان متولی ستاد جشنواره استانی شهید رجایی استان اقداماتی را جهت معرفی دستگاه اجرای برتر انجام می‌دهد.
وی اعلام کرد که دو دستگاه از بین تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و یک دستگاه از بین گروه‌های پنج گانه که از لحاظ شاخص‌های عمومی و اختصاصی حائز بالاترین امتیاز یا بیشترین رشد نسبت به سال گذشته داشته باشند، به‌عنوان دستگاه اجرایی برتر معرفی خواهند شد.
رئیس سازمان مدیدیت و برنامه ریزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: بر این اساس علاوه بر دستگاه‌های ۱۰گانه این بخشنامه از مدیر برتر در محور مدیر حامی تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و هم چنین مدیران دستگاه‌های اجرایی برتر در اجرای مصوبات سفر استانی رئیس محترم جمهور تقدیر به عمل می‌آید.
درویشی تصریح کرد: ستاد جشنواره شهید رجایی استان بوشهر بر حسب نیاز در محورهای شعار سال "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" و همچینن اقتصاد مقاومتی، بهبود محیط کسب و کار و رضایت مردمی از بین دستگاه‌های اجرایی دستگاه‌های برتر را برگزیده و در جشنواره شهید رجایی از آن‌ها تقدیر می‌کند.
جشنواره شهید رجایی استان بوشهر پس از تائید نتایج ارزیابی در خصوص نحوه و چگونگی تقدیر از برگزیدگان با رعایت قوانین و مقررات تصمیم گیری خواهد کرد.
رئیس سازمان مدیدیت و برنامه ریزی استان بوشهر اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره شهید رجایی در این سازمان مستقر است و بعد از تشکیل کمیته‌های تخصصی اقدام به ارزیابی عملکرد دستگاه اجرایی می‌کند و گزارش آن به ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی ارسال خواهد شد.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز