ایستگاه خبر

ایستگاه خبر

نخیلات استان بوشهر بیمه میشوند

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: نخیلات استان بوشهر بیمه میشوند.  به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، خسرو عمرانی گفت: بر اساس پیگیریهای بهعملآمده و اعلام مدیریت شعب بانک کشاورزی استان، نخلداران در صورت تمایل می توانند محصول نخیلات خود را بر اساس دستورالعمل تهاتر بیمه کنند. وی افزود: مطابق دستورالعمل تهاتر، باغدارانی که از محل مطالبات سال  گذشته خود غرامت دریافت نکردهاند، برای بیمه محصول خود نیازی به پرداخت حق بیمه ندارند. معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان در پایان اظهار داشت: باغداران، برای بیمه کردن محصول نخیلات به شرکتهای بیمهای مستقر در شهرستان خود مراجعه کنند.

---------------

پارسیان و اشتغال بومی در پارس جنوبی

فرماندار پارسیان استان هرمزگان با بیان اینکه طبق مصوبه هیئت دولت، این شهرستان جز نواحی تاثیرپذیری از حوزه پارس جنوبی می باشد، گفت: متاسفانه درشرایطی که فاصله شهرستان تا مناطق گاز پارس جنوبی کمتر از30 کیلومتر و بخش کوشکنار هم مرز و کمتر از یک کیلومتر با حوزه عسلویه است، نیروهای متخصص و باتجربه این شهرستان به سبب اینکه جز استان هرمزگان می باشند غیربومی محسوب شده و از بکارگیری آنها در صعنت نفت گاز خودداری می نمایند. محمد رادمهر افزود: این در حالی می باشد که کلیه شهرستانهای بوشهر با هر فاصله ای بومی محسوب می گردند..

---------------

وضعیت مبهم شورای شهر گناوه

از شورای پرحاشیه گناوه هم خبر می رسد 4 عضو علی البدل که بجای اعضای اصلی وارد این نهاد شدند، با گذشت چندین ماه هنوز بصورت رسمی پذیرش نشده و کارتی برایشان صادر نگردیده است. به گزارش خلیج فارس ، سال گذشته و در پی ادامه مشکل 4 عضو شورا و خروج آنها از این نهاد، مقرر شد 4 عضو علی البدل تا تعیین تکلیف آن افراد وارد شورای شهر گناوه شوند که براساس قانون این اقدام بصورت موقت و برای 6 ماه قابل اجراست و پس از این زمان، باید وضعیت اعضای سابق تعیین تکلیف شده باشد. گویا به دلیل نهایی نبودن وضعیت پرونده برخی از اعضای اصلی شورا، هنوز اعضای علی البدل در میانه ماندن یا اتمام مسئولیت به سر می برند و همین موضوع روی فعالیت های شورای شهر گناوه نیز اثر گذشته است.

---------------

قاتل خاموش در کنگان جان دو کودک خردسال را گرفت

خواهر و برادر خردسال کنگانی هشت ماهه و دو ساله در نبود والدین در منزل قربانی نشت گاز خانگی و خفگی شدند. به گفته ی شاهدان پس از اطلاع از واقعه، اورژانس در محل حضور یافت و این کودکان خردسال را به بیمارستان منتقل کرد اما در بیمارستان به دلیل نبود علائم حیاتی مرگ این دو کودک خردسال تایید و اعلام گردید.

تحقیقات برای یافتن علت اصلی فوت این دو کودک خردسال در جریان است.

براساس اعلام پزشکی قانونی، استان بوشهر در سال 94 با سه مورد فوتی به دلیل خفگی با گاز مونواکسید کربن در ردیف استانهای با تلفات پایین گزارش شد.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز