توقف خانگی امید گناوه و سپاهان بوشهر، پیشتازی شاهین عامری

هفته هفتم لیگ برتر بزرگسالان استان

توقف خانگی امید گناوه و سپاهان بوشهر، پیشتازی شاهین عامری

 مرتضی خضری: در هفته هفتم لیگ برتر بزرگسالان استان بوشهر سه تیم شمالی استان میزبان بودند اما از این میزبانی‌ها تنها یک امتیاز حاصل شد. در دیلم شمالی‌‍‌ترین شهر استان پرسپولیس میزبان شاهین عامری بود که شاگردان صبوحی با دو گل حسن درازی به پیروزی رسیدند. این پیروزی صدرنشین را در جای خود میخکوب کرد. امید گناوه در مقابل سپاهان خورموج روز خوبی نداشت و در پایان به یک امتیاز این دیدار بسنده کرد. در این دیدار حمید عربزاده و محمود جلالی در درون محوطه جریمه بر روی حسین ال‌بویه مرتکب خطا شدند که پیوند خضری قاضی این دیدار نقطه پنالتی را نشان داد. این ضربه را حسین فقیه نتوانست به گل تبدیل کند. روی این صحنه جانفزا سنگربان امید عکس العمل خوبی انجام داد. در نیمه دوم این دیدار امید میدان‌داری کرد ولی به گل نرسید. در مهمترین صحنه نیمه دوم سوسرایی با ضربه سر توپ را به تیرک دروازه میهمان کوبید تا این دیدار بدون گل به پایان برسد.
استقلال بندر ریگ که حالا زمزمه کنارکشیدن این تیم از لیگ هم به گوش می‌رسد در این هفته هم ۴ بر ۱ مغلوب پرسپولیس نوین برازجان شد. پرسپولیس که چند هفته بد را پشت سر گذاشته بود در این هفته با هدایت هادی ملک‌پور در مقابل استقلال ایستاد که هنر علی اردشیری باعث پیروزی این تیم شد. اردشیری سه گل از چهار گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند. محمد بناری هم زننده دیگر گل این تیم بود. تنها گل استقلال هم در دقایق پایانی با ضربه رضا منصوری برای استقلال به دست آمد.
مرتضی مرداپور که طی سه سال توانست استقلال بندر ریگ را به لیگ برتر برساند در پایان این بازی گفت: شرایط برای ادامه مسابقات امکان پذیر نیست، به تیم نه کمک مالی می‌شود و نه معنوی، تمرینات را تعطیل کردیم تا بازی آینده و به احتمال زیاد قید بازی‌ها را بزنیم. مرادپور همچنین اظهار داشت: فوتبال در بندرریگ از بین رفته بود، حتی مسابقات باشگاهی هم برگزار نمی‌شد ولی با حضور استقلال همه امیدوار شدند اما عدم حمایت راه را برای ادامه غیر ممکن کرده است.
سپاهان بوشهر در خانه فرصتی طلایی را برای حفظ جایگاه خود در مکان دوم جدول از دست داد. این تیم که در فاصله یک امتیازی شاهین قرار داشت با تساوی خانگی در مقابل سیراف کنگان به مکان سوم جدول رسید. در این دیدار شاگردان مسیگر بازی خوبی انجام دادند و با گل مهدی مسیگر هم پیش افتادند اما از دست رفتن چند فرصت به دلیل بی دقتی کاوه، جامعی و مسیگر بازی در دقایق پایانی حساس شد و در نهایت هم سیراف در وقت‌های تلف شده با ضربه اسحاق چوری گل مساوی را به ثمر رساند.
مسیگر سرمربی سپاهان در پایان این بازی گفت: از دست دادن موقعیت توسط بازیکنانمان یک طرف و اشتباه داور هم یک طرف باعث شد تا دو امتیاز حساس را از دست بدهیم. داور ۴ دقیقه وقت اضافی اعلام کرد اما بیش از ۷ دقیقه زمان تلف شده در نظر گرفت و بالاخره ما نتوانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم.
استقلال بنه گز بعد از شش هفته برد و مساوی‌ با یک گل، در هفتمین هفته با دو گل به پیروزی رسید. استقلال که مانند شاهین بندر عامری تیم بدون شکست مسابقات است گر چه در تمامی بازی‌های خود به گل دست یافته بود اما در شش بازی گذشته تنها شش گل به ثمر رسانده بود. این تیم در هفته هفتم با نتیجه ۲ بر ۱ توحید بوالخیر را شکست داد. در این دیدار ابتدا حمید بهادر استقلال را پیش انداخت و سپس حمید پولادی بازی خوب خود را با گلی که به ثمر رساند رنگ تازه‌ای داد. توحید در دقایق پایانی توسط میلاد دریانوردی یکی از گل‌ها را پاسخ داد.
پتروشیمی جم خورموج هم در خورموج یقه پرسپولیس بنه‌گز را گرفت و امتیازها بدون رد و بدل شدن گل این دیدار تقسیم شد. شاگردان پور‌حیدر در نیمه نخست از روی حرکت مصیب دشتی به یک ضربه پنالتی هم دست یافتند اما محسن ربیعه توپ را به تیرک کوبید تا مهرداد پورحیدر در ادامه فکری هم به حال پنالتی‌زنان خود کند. در این دیدار سیاوش رضایی در خط دفاعی و مهدی دادفر در درون دروازه پرسپولیس روز خوبی داشتند. شاگردان عباس رضایی هم در این دیدار دست و پا بسته نبودند و می‌توانستند به گل هم برسند اما بی دقتی علی فقیه نگذاشت تا میزبان به گل دست یابد. در این دیدار عظیم کشوری بهترین بازیکن پتروشیمی جم خورموج بود.
پورحیدر سرمربی پرسپو.لیس در پایان این بازی گفت: از این هفته تیم ما را بهتر خواهید دید.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز