«نگران نباش آدامس بجو» در بوشهر روی صحنه می رود

«نگران نباش آدامس بجو» در بوشهر روی صحنه می رود

نمایش «نگران نباش آدامس بجو» به نویسندگی امیر لشکری و کارگردانی عبدالرسول ایزدجو در مجتمع فرهنگی هنری بوشهر روی صحنه می رود.
عبدالرسول ایزدجو کارگردان این اثر در گفتگو با سیرنگ در این خصوص گفت: این نمایش به نویسندگی امیر لشکری هنرمند توانای گناوه‌ای و یکی از 10 نمایشنامه حاضر در بخش نمایشنامه خوانی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است که توسط گروه هنری اجرا می‌شود.
این هنرمند هم استانی بیان داشت: در این نمایش معصومه ایزدجو، گلناز نیسنی، عبدالرسول ایزدجو، محمد بوریایی، مجید افلاکی، محمدرضا زنده بودی و علی یاکیده ایفاگر نقش هستند و کمیل ایزدجو (دستیار اول کارگردان)، میلاد تاجدینی (دستیار دوم کارگردان و مدیر صحنه)، ژینا یزدانپناهی و مجید افلاکی (منشی صحنه)، علی ایزدجو (مدیر برنامه‌ریزی)، حسین مظفری (طراحی نور)، مولود صدیق (طراحی لباس)، جواد متین (طراحی صحنه)، گلناز نیسنی (اجرای گریم)، امیر ایزدپناهی، محمد لاریان و حسین پایور (موسیقی)، محمد بوریایی و محمد بشیری (اجرای دکور)، مریم ایزدجو و فاطمه پورمحمدی (اجرای لباس) در اجرای این اثر همکاری دارند.
ایزدجو با اشاره حضور این نمایش در جشنواره استانی تئاتر در سال جاری، گفت: طراحی برتر گریم (گلناز نیسنی)، طراحی برتر برشور (علی ایزدجو)، بازیگری سوم مرد (عبدالرسول ایزدجو)، تقدیر بازیگری زن (معصومه ایزدجو) و نویسندگی دوم (امیر لشکری) از موفقیت‌های نمایش «نگران نباش آدامس بجو» در این جشنواره هستند.
وی خاطرنشان کرد: این نمایش در قالب طنز اجتماعی مسائل و مشکلات جامعه روایتگر مادر و پسری که مادر تحت تأثیر فیلم دچار توهم دشمن هراسی شده است و پسر نیز تحت تأثیر افکار روشنفکری قرار دارد و کشمکش‌های این دو جریان نمایش را به پیش می‌برد.
ایزدجو در پایان خاطرنشان کرد: پنجشنبه هیجده‌ام آذرماه نشست نقد و بررسی نمایش با حضور امیر لشکری نویسنده نمایشنامه توسط کانون منتقدین تئاتر استان بوشهر برگزار می‌شود.
 

ارسال دیدگاه