پیروزی‌های مکتب مقاومت در سطح جهان ادامه دارد

سرلشکر صفوی در برازجان :

پیروزی‌های مکتب مقاومت در سطح جهان ادامه دارد

مهر : دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در حلب، سوریه، عراق و لبنان، گفت: پیروزی‌های مکتب مقاومت در سطح جهان ادامه دارد.
سردار سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی صبح یکشنبه در بیست و ششمین یادواره شهید صادق گنجی و سرداران و ۶۷۰ شهید دشتستان اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس شاهد رشادت و جانفشانی‌های ملت ایران بودیم که از نقاط مختلف کشور خود را به جبهه‌ها رساندند.
وی با اشاره به اینکه شهدای شهرستان دشتستان در دوران دفاع مقدس جانفشانی‌های بزرگی را داشتند، اضافه کرد: ۱۲ هزار رزمنده از شهرستان دشتستان راهی جبهه‌ها شدند که در خطوط مختلف نبرد حضور داشتند و افتخاری برای کشور و این شهرستان هستند.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه صبر و استقامت خانواده‌های شهدا نقش مهمی در دفاع مقدس و حفظ این آب و خاک داشته است، افزود: شهدا مکتب مقاومت را بنا نهادند و همه ما مدیون رشادت‌های آنها هستیم.
وی با اشاره به اینکه امروز نیز پیروزی حلب، سوریه، عراق و لبنان بر اساس همان دلاوری‌های رزمندگان الگوگیری شده است، ادامه داد: این پیروزی‌ها همچنان ادامه دارد و شاهد موفقیت گروه مقاومت هستیم.
صفوی اضافه کرد: مکتب مقاومت و خون شهیدان سبب ایجاد نفوذ فرهنگی در بین ملت‌های مسلمان شد و با این قدرت نرم پیروزی‌های شگرفی در سرزمین‌های اسلامی رقم خورد.
وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شهید صادق گنجی که در سن ۲۷ سالگی به عنوان سفیر فرهنگی ایران در لاهور پاکستان منصوب شد و به‌دست وهابیون به شهادت رسید، گفت: شهید گنجی خدمات بی‌نظیری را در عرصه فرهنگی ارائه کرد و به شهادت رسید.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه شهید گنجی دارای نبوغ بالای فکری، اسلامی، انقلابی، فرهنگی، قرآنی و عقلانیت بود، خاطرنشان کرد: شهید گنجی با قلم، بیان و رفتارش اسلام حقیقی و آزادی‌خواهی را ترویج داد.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه هیچ‌گاه نباید از خانواده شهدا غفلت کنیم، تصریح کرد: توجه ویژه به خانواده شهدا یک ضرورت است و هیچ‌گاه نباید فراموش شود.
سرلشکر رحیم‌صفوی با اشاره به جایگاه والای شهادت، اضافه کرد: عظمت شهادت به قدری است که پیامبر اکرم(ص) از خداوند برای امام علی(ع) درخواست شهادت کرد و خداوند هم پذیرفت.
 وی با بیان اینکه شهادت رزمندگان و فرزندان ما ادامه راه عاشورای حسینی است، افزود: حضور ۲۰ میلیون نفر از مسلمانان در مراسم اربعین حسینی بیانگر اتحاد و همبستگی مسلمانان است.

ارسال دیدگاه