اخبار

اخبار

برای انتخابات ۹۶ طراحی فتنه کرده‌اند
 حجت الاسلام حیدر مصلحی در مراسم بزرگداشت شصت و یکمین سالگرد شهادت شهید نواب صفوی گفت: یکی از مباحثی که دشمنان در بررسی های شان به آن رسیده اند و توسط جاسوسان شان آن را پیگیری می کنند، رفع نقایص شان در جریان فتنه 88 است. این گونه می گویند که باید در سال 96 طبقه متوسط به پایین جامعه را به کف خیابان بکشانیم چرا که در سال 88 طبقه متوسط به بالا در وسط میدان بودند. آیا در شرایطی که دشمن نقایصش را شناسایی می کند، ما نباید تجزیه و تحلیل داشته باشیم؟ حدود 5 ماه آینده انتخاباتی پیش رو داریم و می توان گفت مردم به کسی رأی می دهند که ببیش تر به دنبال حل مشکلات آن ها باشد. قطعا باید کسی را انتخاب کنیم که به دنبال این مسأله باشد اما دشمن با طراحی های خود می خواهد کاری کند که ما فرد منتخب را به اشتباه انتخاب کنیم. با تهدید به حمله نظامی اینگونه به ذهن مردم القا کنند که «باید کسی را انتخاب کنیم که جنگ راه نیندازد.» دشمن با این تهدید، مسؤولان و مردم و نخبگان را به اشتباه می اندازد. انتخاب این خبر را منتشر کرد.

اظهارنظر نقویان درخصوص رحلت آیت الله هاشمی
 خبرآنلاین/ یک استاد حوزه و دانشگاه تاکید دارد: فضا در حال حاضر دست تندروها است، باید عقل جلوی آنها بایستد چون لشکرکشی نداریم.حجت‌الاسلام ناصر نقویان در گفتگو با خبرآنلاین درباره معادلات سیاسی کشور بعد از فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی و احتمال تسلط دوباره تندروها بر این عرصه گفت: فضا که الان هم دست شان است همین که آقای هاشمی با آن عظمت در کنج رینگ قرار می گرفت نشان می دهد که اگر از این به بعد بخواهند به ندای وحدتی که امام سر می داد گوش ندهند اولین جفا را به امام کردند.وی ادامه داد: این انقلاب بدون نام امام به تعبیر رهبری هیچ جا شناخته شده نیست و هر کسی به خیال خودش کاری خلاف فرمایشات بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران کند این خیال روز قیامت مشمول آن آیه معروف قرآن می شود که خدا فرمود قُلْ هَلْ نُنَبِّئُکُم‌ بِالاَْخْسَرِینَ أَعْمَـٰلاً یعنی اینها از همه زیانکارتر خواهند بود.این استاد دانشگاه یادآور شد: تنها عقل باید جلوی تندروها بایستد چون لشکرکشی که نداریم ما مثل تیم فوتبال هستیم که وقتی با یک تیم خارجی مسابقه داریم دیگر آبی و قرمز مطرح نیست. اگر مقداری انصاف و تقوا و دین حاکم باشد اینها حل می شود اما اگر نبود و خودخواهی حاکم بود متأسفانه به تعبیر قرآن تابع شیطان می شویم. انشاءالله آن روز مباد.

انتقاد سخنگوی سپاه از اظهارات یک نماینده
 سخنگوی سپاه گفت: اقتدار موشکی ایران اسلامی نقش تعیین کننده‌ای در خاموش کردن آرزوهای شوم دشمنان داشته است.در پی اظهارات اخیر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون رزمایش‌های موشکی و به کارگیری لفظی نسنجیده در این خصوص، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: هر از چند گاهی عناصر غرب‌گرای سست روحیه که درک و فهم درستی از فضای امنیت ملی و الزامات بازدارندگی کشور در مقابل تهدیدات بیگانگان و نیز اقتدار، عزت و سربلندی ملت ایران ندارند، به عمد یا ناخود آگاه، پژواک صدای دشمنان می شوند.وی بکارگیری تعابیر موهن در مذمت رشد و توسعه قدرت بازدارندگی موشکی را امری ناپسند دانست و تصریح کرد: اینگونه سخن گفتن پیرامون اقتدار موشکی ایران اسلامی که تاکنون نقش تعیین کننده‌ای در خاموش کردن آرزوهای شوم دشمنان داشته است، افکار عمومی را نسبت به این حقایق روشن، مشوش و نگران می‌کند.سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تأکید کرد: اینگونه افراد باید بدانند در پیشگاه ملت ایران تحقیر می‌شوند.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز