سایپا از یکی برندهای معتبر در حوزه تولیدات داخلی است

سایپا از یکی برندهای معتبر در حوزه تولیدات داخلی است

معاون توسعه تجارت و امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: سایپا از یکی برندهای معتبر در حوزه تولیدات داخلی است و همین امر باعث شده تا در مدت فعالیت خود همواره مورد حمایت دولت باشد.

قاسم محمدزاده روز شنبه در ارتباط با فعالیت گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: بخشی از حمایتهای دولت از سایپا در قالب تعرفهگذاری برای خودروهای خارجی است.
وی بیان کرد: از این گروه انتظار است همچون چند سال گذشته روند ارتقا کیفیت و رعایت اصول تولید و بهرهوری را تداوم داده و در کنار آن بتواند خودروها را با قیمت تمامشده کمتری به مشتریان خود عرضه کند.
محمدزاده ادامه داد: برای تقویت خدمات پس از فروش نیز با آموزش مهارتی لازم به نیروهای این گروه در استانها می توان به حوزه تعمیرات خودروهای ساخت سایپا در استانها کمک شایانی کرد.
وی گفت: در استان بوشهر در برخی موارد به دلیل نیروی با مهارت لازم برخی از محصولات سایپا برای گرفتن خدمات مطلوب خود به استان فارس می روند که در صورت تقویت نیروهای مهارتی این مسیر دور و دراز برای گرفتن خدمات پس از فروش مطلوب فراروی آنها گذاشته شود.
محمدزاده با اشاره به فعالیتهای ارزنده گروه سایپا تاکید کرد: حمایت دولت از گروههای داخلی در گروه حفظ قواعد و مقررات تعریف شده برای این بخش است که انتظار است با رعایت آن توسط گروهها شاهد حمایت همیشگی از گروههای خودروسازی از جمله سایپا باشیم.
وی گفت: در این راستا رعایت حقوق مصرفکنندگان بویژه خریداران خودروی داخلی که از سوی مجلس شورای اسلامی مصوب شده باید در دستور کار جدی گروههای داخلی خودروسازی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه