بندر بوشهر به یک شهر توریستی با رویکرد فرهنگی تبدیل شده است

شهردار بوشهر:

بندر بوشهر به یک شهر توریستی با رویکرد فرهنگی تبدیل شده است

شهردار بوشهر گفت: اقدامات متناسب و خوبی که در سطح شهر بوشهر انجام شده سبب گردید که این شهر به عنوان یک شهر توریستی با رویکرد فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

غلامعلی میگلی‌نژاد در نشست اعضاد ستاد برگزاری هفته بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: اعضاء شورای شهر بوشهر به همراه مجموعه شهرداری برای ساخت شهری متناسب با ظرفیت‌های موجود این شهر هم پیمان شده‌اند که نتیجه آن تغییرات روزانه در فضای شهری بوده است.
وی اضافه کرد: رمز موفقیتی که هم‌اکنون بدست آمده و با رضایت نسبی مردم بوشهر همراه است حاصل همدلی و تعامل مناسبی است که بین شورای شهر و شهرداری ایجاد شده که این مزیت در کمتر استانی دیده می‌شود.
 شهردار بندر بوشهر تصریح کرد: با توجه به اقدامات مناسبی که طی سال جاری در سطح شهر بوشهر ایجاد شده و به شکلی مناسب از طریق شبکه‌های اجتماعی توسط مردم به سایر استان‌ها مخابره شده، امسال پیش‌بینی می‌کنیم با حجم فراوانی از گرداشگران نوروزی در شهر بوشهر مواجه باتشیم.
وی ادامه داد: تمهیداتی مناسب برای پذیرایی از مهمانان نوروزی اندیشه شده و تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز آماده است.
میگلی‌نژاد با اشاره به اقدامات در دست اجرا برای بزرگداشت هفته بوشهر اضافه کرد: در طی این هفته با رویکرد معرفی ظرفیت‌ها، پتانسیل و نیروهای انسانی کارامد به دنبال معرفی بوشهر به کشور با نگاهی منطبق بر فرهنگ اصیل مردم این شهر هستیم.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز