نبرد غولها در جم،پارس جنوبی جم باید مس را ببرد

امروز،هفته بیست و ششم لیگ یک

نبرد غولها در جم،پارس جنوبی جم باید مس را ببرد

هفته بیست و ششم لیگ دسته اول از امروز آغاز می شودو پارس جم نماینده استان بوشهر در خانه از مس کرمان پذیرایی می کند.به گزارش پیام عسلویه نبرد دو تیم مدعی صعود به لیگ برتر در حالی شکل می گیرد که هر دو تیم امید های زیادی تا لیگ برتری شدند دارند.

پارس جنوبی جم با بهترین خط دفاع لیگ یک که تنها 10 گل دریافت کرده به مصاف تیمی می رود که اتفاقا کم گل می خورد و با منصور ابراهیم زاده استاد تساوی در لیگ یک لقب گرفته است.پارس جنوبی که با یک بازی کمتر در مکان پنجم جدول قرار دارد در بازی امروز امید زیادی دارد تا ورزشگاه شهر جم تماشاگر زیادی را در خود ببیند ،حمایت مردم در بازی خانگی برگ برنده تار تار و تیمش خواهد بود. تیم تارتار که اکنون در صف جدی مدعیان صعود قرار دارد در بازی امروز باید مراقب ضربات کاشته کاپیتان مس کرمان باشد .مسی ها نشان داده اند روی ضربات ارسالی احمد زنده روح حساب ویژه ای باز کرده اند و امید دارند باز هم به گل برسند ،زیرا تیم ابراهیم زاده بعد اززدن گل اول به لاک دفاعی می رود و گل زدن به آنها دشوار خواهد شد.
تارتار و تیمش نشان داده اند فوتبال را با حوصله بازی میکنند و تا دقیقه نود برای رسیدن به گل برنامه دارند،حتی اگر این گل در دقایق پایانی به ثمر برسد. لیگ یک محلی است برای فوتبال دفاعی و با حوصله و تجربه نشان داده هر تیمی گل نخورد راه رسیدن به گل را بالاخره پیدا خواهد کرد.
پارس جنوبی جم با برد در بازی امروز می تواند تا جایگاه دوم جدول هم بالا بیاید و البته نیم نگاهی هم به بازی عقب افتاده مقابل نفت مسجد سلیمان داشته باشد.  

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز