حمایت از تولید داخلی باید از نیروهای انقلابی آغاز شود

فرمانده سپاه بوشهر:

حمایت از تولید داخلی باید از نیروهای انقلابی آغاز شود

مهر : فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: حمایت از تولید داخلی باید از نیروهای انقلابی آغاز شود.
سرهنگ عبدالرضا دشتی صبح شنبه در جمع خانواده کارکنان سپاه شهرستان بوشهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در نوروز سال جاری در مشهد انتخابات و اقتصاد را دو مساله مهم برای کشور دانستند که امروز نیز این دو موضوع در کشور کاملا مشخص و تحلیل‌های متفاوتی توسط افراد جامعه شنیده می‌شود.
فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار کرد: طی چهار سال گذشته اقتصاد داخلی کشور دچار پیچ و خم‌هایی شد که بسیاری از تولید کنندگان را برای ادامه راه ناامید و نتیجه‌ای جز تعطیلی کارخانه‌ها و ضربه به معیشت مردم نداشت.
دشتی افزود: مردم کشور جمهوری اسلامی ایران، مردمی غیور و با بصیرت هستند و با توجه به همه مشکلاتی که در زندگی روزمره آنها وجود دارد، می‌دانند که اقتصاد بر پایه حفظ و پشتوانه نظام است و نباید پیشنهادات دشمنان را سرلوحه قرار دهیم.
لزوم حمایت خانواده‌ها از کالای ایرانی
وی بیان کرد: خانواده‌های ایرانی باید برای رفع مشکلات معیشتی که ریشه در اقتصاد کشور دارد، دست رد به سینه کالاهای خارجی بزنند و با آغوش باز به استقبال کالاهای داخلی و تولید ملی بروند و این اتفاق بزرگ نیز مادران باید مدیریت کنند.
فرمانده سپاه بوشهر با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی باید از نیروهای انقلابی آغاز شود، عنوان کرد: بسیاری از تولیدات درجه یک داخلی به کشورهای خارجی صادر و بعد از مارک‌گذاری برند کشورهای خارجی دوباره وارد و با قیمت‌های بالایی در بازارهای داخلی به عرضه گذاشته می‌شود.
دشتی ادامه داد: اما اگر همین کالاها با مارک‌های ایرانی در بازار عرضه شود با کمترین استقبال مردم روبرو می‌شود که ما باید دید خود را نسبت به کالاهای داخلی تغییر بدهیم تا اقتصاد رنگ و بوی تازه‌ای به خود بگیرد.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز