آسانسور لیگ نخواهیم بود، شگفتی ساز هم خواهیم شد

ابراهیم صالحی مهاجم پارس جنوبی جم

آسانسور لیگ نخواهیم بود، شگفتی ساز هم خواهیم شد

بعد از سه فصل دورس از لیگ برتر و تحمل شرایط سخت حالا راهی تیم استانش شده تا بار دیگر نام خود را بر سر زبانها انداخته و ثابت کند یک مهاجم توانمند در فوتبال ایران خواهد بود.

ابراهیم صالحی بعد از سپری کردن دوران خدمت سربازی در فجر شهید سپاسی شیراز و حضور چند ماهه در بادران مدعی صعود،در فصل جدید لیگ برتر با پیراهن تیم استانش پارس جنوبی جم به میدان خواهد امد.او که این روزها در تهران و کنار تیم مشغول اماده سازی و تمرینات سخت بدنسازی است به خبرنگار پیام عسلویه می گوید:اینجا همه چیز خوب است و بی صبرانه منتظر آغاز فصل جدید لیگ برتر هستم تا خیلی چیزهای را ثابت کنم.فکر کنم از اولین تیمهایی باشیم که تمرینات اولیه را آغاز کردیم و کم کم برای مراحل بعدی آماده سازی تیم گام بر میداریم.

صالحی ادامه داد:جایی آمده ام که شاید اولین تجربه لیگ برتری آنها باشد اما همه چیز روی نظم و انضباط آقا مهدی جلو می رود.فعلا در تهران اردو زده ایم و احتمال یک اردوی خارجی نیز وجود دارد.سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی ارتباط خوبی با بچه دارد و همین رفاقت می تواند رمز موفقیت ما در فصل جلری باشد.

بازیکن بومی پارس جنوبی جم تصریح کرد: به شخصه آنقدر انگیزه دارم که می خواهم بهترین فصل فوتبالی خود را رقم بزنم.شکر خدا در دوران فو.تبالم هیچگاه حاشیه نداشته ام و می خواهم همین امسال و در آستانه جام جهانی حقم را از فوتبال بگیرم.خدا می داند چقدر سختی کشیده ام و حالا وقت ان رسیده در تیمی که متعلق به استان خود هست ،یک سری اتفاقا خوب را رقم بزنم.

ابراهیم در این باره متذکر شد:روز به لیگ برتر رفتم که بسیار جوان و کم تجربه بودم،بابت گرفتن رضایت نامه ام به ایرانجوان هزینه دادم و رفتم ،تا در اهواز به رویاهایم برسم.فصل اول با کمترین قرارداد یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیم بودم که این را مدیون اعتماد عبدالله ویسی هستم.در فصل دوم آن اتفاقات تلخ افتاد و از لیگ برتر راهی لیگ یک شدم.فجر سپاسی را دوست دارم و خاطرات خوبی از مردم و این تیم شهید دارم اما اکنون باید هواداران جمی را شادمان کنیم.تردید نکنید با این شیوه تیمداری که تاکنون دیده ام پارس جنوبی جم نه تنها آسانسور لیگ برتر نخواهد بود،بلکه می توانیم شگفتی ساز لیگ آتی شویم.

 

صالحی که بازی در تیمهای صاحب هوادار را دوست دارد تاکید کرد:مردم جم در لیگ دسته اول به معنای واقعی کنار تیمشان بودند و شک نکنید یکی از عوامل صعود پارس جنوبی جم حمایت همین هواداران در بازی های خانگی بوده است.امسال باید ورزشگاه را پر ببینیم تا هیچ تیمی جرات نکند از جم با امتیاز بازگردد.عاشق بازی مقابل هوادارهستم و مطمئن باشید برای من انگیزه چند برابر ایجاد می شود. فوتبال بدون تماشاگر اصلا معنی ندارد و یکی از دلایل انتخاب تیم پارس جنوبی جم همین پر طرفدار بودن این تیم بود.

بازیکن پارس جنوبی جم در مورد پیشنهادات اول فصل گفت:یک پیشنهاد خیلی جدی از قطر داشتم اما بعد از مشورت با دوستانم تصمیم گرفتم تا در سال جام جهانی در لیگ برتر بازی کنم .این انگیزه دیده شدن توسط کیروش و همکارانش من را هم امیدوار کرده است.آقای ویسی هم پیشنهاد داد و البته یک باشگاه مشهدی و یک باشگاه تبریزی نیز پیشنهاد دادند که بعد از صحبت با مهندس رضاییان و مهدی تارتار برای ماندن در استان دلگرم تر از گذشته شدم..

وی در پایان خاطر نشان کرد:  برای یک استارت خوب انگیزه های زیادی دارم و انشالا امشال یک ابراهیم صالحی با انگیزه را خواهید دید و قول میدهم برای شادی هواداران جمی با همه وجود در خدمت تیم باشم.

 


ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز