اشراف اطلاعاتی و عملیاتی کاملی بر خلیج‎فارس داریم

سردار رزمجو:

اشراف اطلاعاتی و عملیاتی کاملی بر خلیج‎فارس داریم

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اشراف اطلاعاتی و عملیاتی کاملی بر خلیج فارس داریم.

مهر :  سردار علی رزمجو پیش از ظهر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، با گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: به دلیل وظیفه سختی که منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بر عهده دارد، فعالیت‌ها در این بخش بسیار گسترده بوده است.
وی اضافه کرد: با تلاش همه جانبه فرماندهان، مدیران و کارکنان در بخش‌های مختلف فرماندهی، نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات منطقه دوم نیروی دریایی سپاه فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.
سردار رزمجو افزود: در ارزیابی‌های مختلف به عمل آمده از قرارگاه مرکزی ستاد کل سپاه، نیروهای مسلح سپاه نیرو دریایی در جشنواره مالک اشتر در سال‌های اخیر رتبه‌های اول و یا دوم را کسب کرده‌ایم.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: هم اکنون اشراف اطلاعاتی و عملیاتی  در منطقه وجود دارد.
وی افزود: اکنون وضعیت استقرار در جزایر، سواحل، ناوتیپ‌ها، ناوگروه‌های موشکی، پهپادها و پدافند غیر عامل غیر قابل مقایسه با گذشته است.
سردار رزمجو ادامه داد: با حمایت‌های ستادی صدها میلیارد تومان صرف ساخت و سازها و آبادانی سواحل و جزایر شده است.
وی دستگیری تفنگداران آمریکایی را یکی از افتخارات انقلاب دانست و افزود: این اقدام موجب این شد که نه تنها در ایران بلکه در دنیا و به ویژه جهان استکبار در راس آن آمریکا اقتدار ایران نشان داده شود.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس تاکنون استکبار ایستادگی جوانان ما را در دفاع از کشور را دیدند.
وی افزود: این حرکت نه تنها به واسطه وجود تجهیزات باعث این افتخار بود بلکه پشتوانه قرآن و دینی بوده است.
وی افزود: راه‌اندازی مدارس شجره طیبه و بیت‌الزهرا، رها سازی ۹ هکتار از زمین‌های منطقه، قرار دادن ۳۰ موج شکن در سواحل و ساخت ۳۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد از جمله فعالیت‌های انجام شده بوده است.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز