آرزوی دیرینه مردم بردخون برای احداث اسکله هنوز عملی نشده است

امام جمعه بردخون:

آرزوی دیرینه مردم بردخون برای احداث اسکله هنوز عملی نشده است

امام جمعه بردخون گفت: آرزوی دیرینه مردم این دیار برای احداث اسکله تا هنوز عملی نشده است.

حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بخش بردخون با داشتن سوابق طولانی علمی، فرهنگی، مذهبی و با وجود بزرگان و نام آوران نیازمند توجه و حمایت بیشتر در زمینه رفع مشکلات و توسعه بیش از پیش است.
وی با تأکید بر انسجام مردم و مسئولان در راستای پیشرفت این منطقه، گفت: آرزوی دیرینه مردم این دیار برای احداث اسکله تا هنوز عملی نشده است و صیادان مجبورند مشکلات و سختی‌ها را تحمل کنند و در گرما و سرما برای امرار معاش دل به دریا بزنند و با همه ناملایمات دست از صید و صیادی نکشیده اند.
رکنی حسینی با بیان اینکه بردخون تنها منطقه ساحلی پرجمعیت بین بوشهر تا دیر است که فاقد اسکله و موج شکن است، افزود: بردخون سال‌ها پیش بندری پررونق و دارای قایق‌های زیادی بوده و گمرک داشته است اما امروز به دلیل عدم امکانات و تسهیلات صیادی برخی از صیادان این شغل را رها کرده اند و این شایسته نیست.
 
امام جمعه بردخون با تأکید بر اینکه وضعیت کشاورزی و کشاورزان منطقه نیز مطلوب نیست، اضافه کرد: بارها برای حل مشکلات مردم پیگیری کرده ام و با مسئولان شهرستان و استان تماس داشته ام و حاضرم برای رفاه مردم از همه توان و ظرفیت خود استفاده کنم و در این زمینه زمان را از دست نمی دهم.
 
وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمتان نظام اسلامی هستند، ادامه داد: همواره هدفم را رفع مشکلات منطقه، سربلندی بردخون و توسعه همه جانبه آن قرار داده ام و هیچگاه در کار مسئولان دخالت نکرده‌ام اما به دنبال تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردمی تا حصول نتیجه هستم.
رکنی حسینی مردم بردخون را شایسته بهره مندی از بهترین خدمات دانست و گفت: مسئولان مقام و مسئولیت را امانت بدانند و شبانه روز برای این مردم که همواره در خط ولایت و انقلاب اسلامی بوده‌اند، تلاش کنند.
.................................
a
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز