خودم استعفا داد و دلگرم را پیشنهاد دادم

سعید مفتخر:

خودم استعفا داد و دلگرم را پیشنهاد دادم

سعید مفتخر سرمربی تیم فوتبال ایران جوان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص استعفای خود اظهارداشت:

 به علت مسائل شخصی و با مشورت با مدیران باشگاه ایران جوان بوشهر این تصمیم را گرفتم. امیدوارم تیم نتایج خوبی را کسب کند. من جزء خانواده ایران جوان بوشهر هستم، تمام تلاشم را کردم تا تیم نتیجه خوبی کسب کند اما متأسفانه در این ۶ بازی کمی بدشانس بودیم و نتوانستیم آنطور که باید و شاید از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و امتیاز خوبی را کسب کنیم.
وی در ادامه افزود: بعد از بازی با ماشین‌سازی و فولاد در جام حذفی بازی خیلی خوبی را مقابل صبای قم انجام دادیم ولی متأسفانه نتوانستیم امتیاز کامل را کسب کنیم. بیشتر از ۸ موقعیت داشتیم که با بی‌دقتی از دست دادیم، تمرکز لازم را نداشتیم ولی در کل از بازی شاگردانم راضی بودم و امیدوارم بعد از من اتفاقات خوبی برای این باشگاه بیوفتد و به روزهای خوب خودش برگردد.
مفتخر در پایان اظهارداشت: بعد از اینکه با آقای وزیری مدیر باشگاه مشورت کردم و ایشان استعفای مرا پذیرفتند به شخصه غلامرضا دلگرم را به عنوان سرمربی پیشنهاد دادم تا بتواند هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. دلگرم سابقه خوبی در فوتبال دارد، مربی من در زمینه فوتبال بوده است و امیدوارم با حضور غلامرضا دلگرم تیم روحیه جدیدی بگیرد و نتایج جبران شود.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز