توسعه زیرساخت های ورزشی، از اولویت های مهم ماست.

توسعه زیرساخت های ورزشی، از اولویت های مهم ماست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در بازدید از روند باز سازی زمین فوتبال دارایی با اشاره به توسعه زمین شماره ٣ استادیوم شهید بهشتی و زمین فوتبال دارایی بوشهر گفت:

چمن مصنوعی زمین شماره ٣ استادیوم شهید بهشتی با هدف توسعه زمین های فوتبال این مجموعه ورزشی و کمک به تیم های فوتبال اقایان و بانوان بزودی احداث می شود.
بهروزیان فرد افزود: با توجه به کمبود آب و به صرفه بودن چمن مصنوعی که می تواند مورد استفاده اقایان و بانوان قرار گیرد، در این زمین به زودی چمن مصنوعی احداث و راه اندازی خواهد شد. و نسبت به چمن طبیعی که پیش از این داشت با توجه به شرایط نگهداری و کیفیت چمن مصنوعی انتخاب شده ،ساعات و نوبت های بیشتری در طول روز میتواند مورد استفاده ی ورزشکاران قرار گیرد.
وی تصریح کرد: توسعه و تکمیل زیرساخت های مجموعه ی ورزشی شهید بهشتی می تواند بستری مناسب جهت استفاذه بهینه ورزشکاران را فراهم سازد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در ادامه با اشاره به رفع یکی از دغدغه های مردم ، به احیاء زمین فوتبال دارایی اشاره کرد و گفت: این زمین فوتبال که سال ها بلاستفاده مانده بود و مخاطرات اجتماعی ای نیز برای خانواده ها به ویژه ساکنان آن محلات بوجود آورده بود از سوی اداره کل ورزش و جوانان با زیرسازی های مناسب در حال باز سازی و احیا است و به زودی آماده استفاده جوانان و ورزشکاران بوشهری قرار میگیرد.این موضوع رضایتمندی ساکنان محل را نیز به همراه داشته است.
بهروزیان فرد با اشاره به نقش فوتبال و ورزش در شور و نشاط اجتماعی گفت: حمایت از فعالیت های ورزشی در اولویت کاری این اداره کل قرار گرفته است و سعی شده در این دوره با توسعه ی زیر ساخت های ورزشی در شهرها و روستاها که از دیگر اولویتهای مهم ماست ، به ایجاد امید و نشاط در جامعه کمک کنیم.
 

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز