تاج: پیام رهبر انقلاب برای جامعه فوتبال مسرت بخش است

تاج: پیام رهبر انقلاب برای جامعه فوتبال مسرت بخش است

 
 
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره پیام مقام معظم رهبری پس از بازی درخشان تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: پیام مقام معظم رهبری باعث خوشحالی و مسرت آحاد جامعه فوتبال ایران شد. این پیام حاوی مطالب بسیار مهمی است. جامعه فوتبال خوشحال است که رهبر انقلاببازی با اسپانیا را تماشا کردند. آن را مورد عنایت قرار دادند و از تلاش جوان‌های این مرز و بوم خوشحال هستند. امیدواریم ما هم بتوانیم در تمام رده‌ها مانند تیم ملی بزرگسالان، تیم ملی فوتبال ساحلی، فوتسال مردان و بانوان خوب کار کنیم. امسال، سال فوتبال بود و قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان و آقایان در آسیا، سومی تیم ملی فوتسال و فوتبال ساحلی ایران در جهان شرایطی را فراهم می‌کند که ما بتوانیم اوامر مقام معظم رهبری را در فوتبال اجرایی کنیم.
اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.
تاج درباره دلیل کسب نتایج خوب تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار کرد: احساس می‌کنم بهترین کاری که فدراسیون می‌توانست انجام دهد تمدید قرارداد کی روش و افتتاح ساختمان پک بود. ساختمان ایفمارک را به پک تغییر دادیم و این محل به مکان بازیکن سازی برای تیم ملی تبدیل شد. از طرفی کیفیت پیراهن تیم ملی فوتبال ایران خوب است و همچنین وجود هواپیمای اختصاصی برای تیم و بازی‌های تدارکاتی خوب به موفقیت تیم کمک کرد. این مجموعه کار‌های ما بود. سعی کردیم چندان به حواشی‌ای که در فوتبال دنیا مرسوم است اهمیت ندهیم.
تاج ادامه داد: تمام برنامه‌های ما معطوف به آماده سازی تیم ملی بود و در این راه باشگاه‌ها و مربیانشان هم کمک کردند. به همین دلیل باید چنین نتایجی می‌گرفتیم و امروز دیدید که تلاش‌های ما به ثمر نشست. امیدوارم مقابل پرتغال هم در خور شان کشور عزیزمان بازی کنیم و من به این امر امید زیادی دارم.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره مفاد جلسه‌ای که امروز (پنج شنبه) در وزارت ورزش و جوانان بین او و مسعود سلطانی برگزار شد، گفت: مهم‌ترین بحث ما برنامه ریزی در مورد بازی با پرتغال و اقدام‌هایی که باید در این راه انجام دهیم بود. باید روی پیروزی، تساوی و باخت تیم ملی مقابل پرتغال تحلیل داشته باشیم. هر سه گزینه را بررسی کردیم تا تدابیر لازم اندیشیده شود. بحث دوم هم درباره آماده سازی تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا و مواردی مانند کمپ تیم در امارات، هشت بازی تدارکاتی پیش بینی شده از سوی کی روش بود. روی این موارد صحبت کردیم تا با اقتدار در جام ملت‌های آسیا شرکت کنیم.
 
 
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز