مشکلات اقتصادی ، اقتصاد پویا را از پای انداخت

مشکلات اقتصادی ، اقتصاد پویا را از پای انداخت

 روزنامه اقتصاد پویا پس از سالها حضور در عرصه رسانه های کشورروز گذشته به حیات خود پایان داد . روزنامه اقتصاد پویا که به صاحب امتیازی زنده یاد حبیب الله قلیشلی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در دهه 70  منتشر شد روز گذشته به دلیل مشکلات عدیده اقتصادی که این روزها دامن رسانه های مکتوب گرفته تعطیل شد . توقف روزنامه «اقتصاد پويا» واژه‌اي غيرقابل باور حداقل براي نسلي است كه در دهه 80 از دل اين روزنامه رشد كردند و امروز در عرصه مطبوعات كشور براي خود جايگاهي دست و پا كرده‌اند. متن زیر یادداشت محمد رضا جمشیدی مدیرمسئول این روزنامه در آخرین شماره اقتصاد پویا می باشد .

اقتصادپويايي كه ديگر نيست

 
اقتصاد پويا متوقف شد تا ثابت كند انتشار روزنامه بدون وابستگي حزبي و برخورداري از رانت‌هاي آنچناني در كشور ممكن نيست.
روزگاري نه چندان دور به همت افشين لاريجاني مدير مجرب مطبوعاتي كشور كه كوله‌باري از تجربه در انتشار روزنامه‌هاي اقتصادي را پشتوانه داشت، «اقتصاد پويا» متولد شد گردهم آمدن گروهي حرفه‌اي و پرسابقه كه در روزگاري شمار تنها خبرنگاران حاضر در تحريريه‌اش به حدود 50 نفر مي‌رسيد، تيم فني قابل، تيم توزيع هدفمند و ... در مجموع شرايطي را ايجاد كرد كه در اواسط دهه 80 «اقتصاد پويا» نامي آشنا و تأثيرگذار براي اهالي اقتصاد و محافل اقتصادي شده بود.
كمتر رويداد اقتصادي در دهه 80 در سطح كشور به وقوع مي‌پيوست كه «اقتصاد پويا» روايتگرش نبوده و كمتر نمايشگاهي برپا مي‌شد كه ويژه‌نامه‌‌هاي «اقتصاد پويا» در آن قابل دسترس نباشد.
به‌هرروي مطبوعات كشور چراغ «اقتصاد پويا» را در هنگامه‌اي خاموش مي‌بيند كه به واقع پويايي از اقتصاد كشور رخت بر بسته و متأسفانه رسانه‌هاي بسياري دير يا زود در مسيري قرار مي‌گيرند كه امروز «اقتصاد پويا» در آن مسير قرار گرفته است.
 
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز