توانمندسازی نیروی انسانی از مهمترین اهداف مجتمع گازی پارس جنوبی است

توانمندسازی نیروی انسانی از مهمترین اهداف مجتمع گازی پارس جنوبی است

مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گازی پارس جنوبی با تاکید بر نقش مهم مهارت‌آموزی در تحقق اهداف مورد نظر گفت: توانمندسازی نیروی انسانی از مهمترین اهداف مجتمع گازی پارس جنوبی است.
 محمد شفیع موذنی در نشست با مدیر کل و کارشناسان آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با تاکید بر توانمندسازی نیروهای فازهای پالایشگاهی اظهار داشت: نیروهای شاغل در شرکتها و پتروشیمیهای زیر مجموعه پالایشگاه سوم با همکاری مجموعه آموزش فنی و حرفهای استان توانمند مهارتی میشوند.
وی با اشاره به برخورداری استان بوشهر از ظرفیت صنعت نفت و گاز خاطر نشان کرد: لازمه آن ارائه آموزش‌های متناسب با این صنعت در سطح استان است، که همکاری مجموعه آموزش فنی و حرفه ای با مجتمع های پالایشگاهی این نیاز را محقق می‌کند.
وی گام نهادن پالایشگاه سوم مجتمع گازی پارس جنوبی در توانمندسازی مهارتی نیروهای شاغل را پیشرفتی مهم برای توسعه مهارت آموزی دانست و اظهار داشت: انعقاد تفاهم نامه همکاری با مجموعه آموزش فنی و حرفه ای زمینه ساز توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی در صنایع استان می‌شود.
موذنی آموزش و مهارت را رکن اصلی پیشرفت در صنعت دانست و اظهار داشت: لازمه ایجاد اشتغال و توسعه روز افزون صنایع همگام با تکنولوژی روز تربیت نیروی کار ماهر متناسب بانیاز بازار با آموزشهای فنی و حرفهای است.
مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گازی پارس جنوبی با اشاره به سرعت تغییرات در تکنولوژی و ضرورت به روز شدن منابع انسانی در راستای بهره‌برداری از این امکانات، نیاز به ارایه آموزش برای ارتقاء مهارت بهره برداران را از نیازهای اصلی دانست.

ارسال دیدگاه