قصه ها پیام خداوند را منتقل می کنند

مدیر کل کانون پرورش فکری بوشهر؛

قصه ها پیام خداوند را منتقل می کنند

اولین نشست هم اندیشی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور هنرمندان، خبرنگاران و فرهیختگان استان بوشهر به منظور بهره مندی از ایده های ناب و اندیشه های افراد با تجربه و آگاه در زمینه های مختلف هنری و فرهنگی در مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر برگزار شد.
 
 
در این نشست مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان:قصه گویی را به عنوان یک فعالیت فرهنگی با محوریت کاربردی در شناخت، توسعه و ترویج فرهنگ، آداب و رسوم و حتی مذهب دانسته و گفت: :بسیاری از قصه ها میان ملل مختلف مشترک هستند؛ زیرا خاستگاه آرمان ها و آرزوهای بشر مشترک است و این خاستگاه ها بین بشر از هر رنگ، نژاد، زبان و مذهب وجود دارد و همین باعث شباهت بسیاری از قصه ها و افسانه های مشترک در میان سرزمین هایی شده است که بسیار از هم دور و بیگانه بوده اند.
زهره عالی نسب با اشاره به ظرفیت های هنری و فرهنگی استان از هنرمندان، فرهیختگان و خبرنگاران بوشهری دعوت کرد تا در این رویداد بزرگ فرهنگی و هم راستا با سراسر استان ها در مراحل پیش مقدماتی این جشنواره و به ویژه بخش 90 ثانیه ای مشارکت، همکاری و خانواده ها را ترغیب نمایند.  
در پایان این مراسم مهمانان پس از گفتگو و ارائه پیشنهادات و انتقادات به تماشای نمونه فیلم های 90 ثانیه ای و تیزر اصلی این جشنواره در سالن سینما کانون نشستند.

ارسال دیدگاه