طرح جدید غربی ها برای نفوذ در جامعه مسلمین،ایجاد تفرقه بین شیعه وشیعه

طرح جدید غربی ها برای نفوذ در جامعه مسلمین،ایجاد تفرقه بین شیعه وشیعه

دکتر محمدرضا دهقان فرد |  فعال سیاسی
 
از زمانی که مردی از دیار خمین علم مبارزه با ظلم و فساد و استکبار را با هدف برگرداندن عزت، شرافت و کرامتی را که خداوند کریم به بندگانش عطا نموده بر دوش گرفت، 55 سال می گذرد.
مردی که برای خروج از بندگی طاغوت و ایجاد استقلال فکری،سیاسی، نظامی،اقتصادی قیامی را با دست خالی و عاری از ریال و دلار و تنها با تکیه برپشتوانه ایمان قوی و اعتقاد راسخ بر پیروزی حق که وعده خدادادی هست،آغاز کرد.
این حرکت الهی گام به گام با درایت و تدبیر به سرانجامی موفق رسید و تنها شعار و کلمه ای که تا آخر عمر با برکتشان بر آن تاکید داشتند و آن را موجب پیروزی حق بر باطل و پیروزی اسلام و مسلمین می دانست فقط وحدت و وحدت کلمه بود.
در اوایل پیروزی انقلاب آنچه مردم و مسئولین را راسخ و ثابت قدم برای کمک به یکدیگر و پیشبرد اهداف عالبه نظام گرد هم آورد همین وحدت بود.
با وحدت بود که دشمن قادر به نفوذ بین اقشار مختلف مردم نشد و سبب شد که همه باهم در سازندگی و بالندگی کشور و شهر و آبادی خود تلاش کنند و با یک نظری و همدلی رژیم سفاک پهلوی را با وجود بسیج تمامی نیروها و گسیل تمامی اسلحه و مهماتش به خیابانها، تنها با دستهای خالی شکست دادند.
با همین وحدت و همدلی بود که گروه های خودجوش مردمی شکل گرفتند و در حرکت هایی جهادی در شهرها و روستاها کارهای ماندگار عمرانی انجام شد و از برکت انقلاب دورافتاده ترین روستاها نیز از نعمت انقلاب و دست آوردهای آن بهره مند شدند .
در سایه همین وحدت و همدلی وگذشت بود که دشمنان همسو شده برای به زانو دراوردن انقلاب را به زانو در اوردند و حق برباطل مستولی و ایران اسلامی و مردمان نیکوسرستش الگوی مقاومت در برابر کفر و ظلم گردید.
همین وحدت و همدلی در سایه رهنمودهای نائبان امام زمان (عج) در عصرحاضر سبب شد که این کشتی عظیم انقلاب در دریای متلاطم و ناامن منطقه به خاطر سیاست های کینه توزانه دشمنان اسلام ناب از یهود و صهیون گرفته تا وهابی ها و تکفیری ها هر طوفانی رابه سلامت پشت سرگذاشته و از هرفتنه ای عبور کند.
دشمنانی که هنوز دست از دشمنی برنداشته و درصددند نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، نیات خصمانه و شومشان را اعمال بکنند، چشم امیدشان به اختلافات بین مردم، مسولان و گروهه ها و جناح های سیاسی است.
تمام ترس آنها از وحدت و یکپارچگی و همدلی و همگرایی مردم و مسولان است. مهمترین نگاه دشمن به ایجاد اختلاف در بین ارکان اصلی نظام اسلامی ایران که همان قوای مجریه،مقننه و قضاییه با ولایت مطلقه فقیه هست، نشانه رفته است .
امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که در مقابل عظمت این ملت در جنگ سخت و نرم، عاقبتی جز شکست و حقارت ندارد کما اینکه در سوریه تنها در مقابل اندک جان برکفان مدافعین حرم و تعداد اندکی از یلان این دیار شکست خورده و در باتلاقی که برایشان ایجاد شده زمین گیر شده است.
غربی ها و در راس آنها آمریکایی ها ابتدا به دنبال ایجاد شکاف میان شیعه و سنی در مرزهای داخلی ایران و بین مردم مسلمان ایران و مسلمانان سایر اقصی نقاط جهان تلاش های مذبوحی به خرج دادند که طرح آنها با رهنمودهای حضرات آیات امام خمینی( ره) و امام خامنه ای با ناکارامدی تمام به حاشیه رفت و اکنون با تلاش برای نفوذ به بدنه حکومت و ملت سعی دارند اهداف شیطانی خود را پیاده کنند .
استراتژی آنها همان سیاست منسوخ و نخ نما شده ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین و حتی مسئولین با یکدیگر است. البته در تز جدید خود، ایجاد اختلاف و تفرقه بین شیعیان را نیز دنبال می کنند و حتی با اجیر کردن عده ای، سعی می کنند به اهدافشان نزدیک شوند.
در این راستا، سعی دارند ببن شیعیان ایران، عراق، یمن ، حزب الله و سوربه تفرقه افکنی کنند که رگه هایی از این نوع جوسازی های در فضای رسانه ای و مجازی قابل جستجو است.
در ادامه نوک پیکان این برنامه را به داخل کشور هدایت کرده و ارکان نظام را نشانه گرفته اند. امروز دشمن و نفوذی ها سعی دارند که ارکان اجرایی و سیاسی نظام را به صورت مبالغه آمیزی ناکارامد و یا فاسد جلوه داده و سپس مورد آماج تخریب های خود قرار دهند تا بتوانند از شرایط بوجودآمده بهره خود را ببرند و به خیال خام خود ستون های نظام و انقلاب راسست کنند.
استراتژی یعدی آنها این است که وقتی در تفکر انتزاعی خود این ستون ها ضعیف شدند فشارها را بیشتر به ستون اصلی این نظام اسلامی یعنی ولایت و رهبری وارد کنند که البته کور خوانده اند و این ملت بیدار و هوشیار به همان سبکی که هر فتنه و دسیسه ای را در نطفه خفه کرد این بار نیز سربلندتر از همیشه بیرون خواهند آمد.
اکنون دردوره ای قرارداریم که پیچیده ترین هجمه ها علیه جامعه وکشور عزیزمان صورت گرفته است, جنگ نظامی،سیاسی،اقتصادی وفشارهای دیپلماتیک جای خود را به جنگ های کانونی یعنی نبرد با اراده ها داده است تا بااستفاده از سلاح القای ناتوانی وایجاد بی اعتمادی درجامعه به اهدافشان برسند اما نیروها و مردم با بصیرت این سرزمین وقتی توانایی ایجاد واستفاده از ظرفیتهای تولیدی خود و با اطلاعات بسیار قوی کوچکترین نقطه که مرکز فتنه ونیرنگ وآسیب هست را در کسری ازثانیه نابود میکنند ،چگونه می توان اراده پولادین اینها راسست نمود یا توانایی آنها را کم وناکارامد جلوه داد ؟ اینها نمونه ای از مردم بصیر وآگاه ایران اسلامی هستند.
پیشنهاد می شود که با بصیریت و هوشیاری به منویات و هشدارهای ولی امر و رهبر فرزانه انقلاب و راهکارهای ایشان در مقابله با نفوذ توجه ویژه داشته باشیم تا ناخواسته و ندانسته در بازی دشمن قرار نگیریم و کاری نکنیم که با ایجاد تفرقه و خدشه دار کردن وحدت خود، در زمین دشمن بازی کنیم.
در پایان از دولتمردان نیز انتظار می رود برای برگرداندن وحفظ ثبات اقتصادی وبهبود معیشت و رونق بخشیدن به کسب وکار واشتغال وبهبود کمیت وکیفیت سفره این مردم نجیب بیشتر تلاش کنند تا فقر و نداری وسختی زندگی به این همبستگی ، پیوستگی و همدلی آسیبی نرساند.
ارسال دیدگاه