ماجراي‌اختلاف مهتاب‌کرامتي‌باخواهران‌منصوريان سرپول

ماجراي‌اختلاف مهتاب‌کرامتي‌باخواهران‌منصوريان سرپول

الهه و شهربانو منصوريان در برنامه فرمول يک صداوسيما اين بار در برنامه اي از شبکه هاي رسمي و سراسري شرکت کردند و درباره خيلي از موضوعات جنجالي اخير حرف زدند. به گزارش تابناک ورزشي؛ اين دو خواهر در ميان پاسخ ها به ماجراي اختلاف شان با مهتاب کرامتي بازيگر سرشناس سينماي ايران بر سر ساخت مستند زندگي شان اشاره کرده و توضيحاتي دادند. درباره فيلم «صفر تا سکو» و اينکه آيا درآمدي از ساخت آن نصيبشان شده يا خير، گفت: توقع مالي نداشتم و از اين خيلي خوشحال بودم که زندگي ام ساخته شده و جوانان مي توانند الگوبرداري کنند و از روش زندگي ما بهره بگيرند. اما سازندگان گفته بودند اگر فيلم فروش کرد ما به شما کمک مي کنيم.
 اين فيلم در عرصه مستند جزو آثاري بود که خيلي خوب فروش کرد و نظير نداشت. اين بانوي ووشوکار يادآور شد: حالا از فيلم خبر نداريم و فکر مي کنم سي دي آن قرار است بيرون بيايد. فکر مي کنم پولها هم کامل به دستشان نرسيده است. منصوريان درباره حضور در يک فيلم مستند نيز بيان کرد: ماجراي فيلم «صفر تا سکو» اينطور بود که من به خانم مصيبي گفتم خيلي دوست دارم از زندگي ام فيلم ساخته بشود. او هم گفت تا به حال چند فيلم ورزشي ساخته شده و موفق نبوده است.
 اما وقتي ماجراي زندگي ام را براي او گفتم گفت کار را به زودي کليد مي زنيم. وي درباره دلخوري مهتاب کرامتي از او و آنفالو کردنش در اينستاگرام توضيح داد: يکي از دوستان از ما پرسيده بود که آيا شما پولي از اين فيلم گرفته ايد که ما هم گفتيم نه و اين موضوع به گوش مهتاب و سحر رسيده بود و فکر مي کردند ما هر جا نشسته ايم گفته ايم پولي نگرفته ايم و شايد از ما ناراحت باشند. ما با خانم مصيبي صحبت کرده بوديم و درصدي به ما اعلام نشده بود.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز