امروز ایرانجوان برد می خواهد و بس!

هفته هشتم لیگ دو

امروز ایرانجوان برد می خواهد و بس!

 
 
امروز هفته هشتم لیگ دسته دوم کشور در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و ایرانجوان بوشهر در خانه میزبان چوکای تالش خواهد بود.
 
به گزارش پیام عسلویه این بازی که ساعت پانزده و سی دقیقه در ورزشگاه شهید بهشتی برگزار میگردد از چند جهت می تواند برای تیم قدیمی بوشهری مهم باشد.محمد نوازی که از زمان روی کار آمدنش سعی کرده جو روانی خوبی را برای بازیکنان جوانش ایجاد کند و بالاخره در هفته هفتم موفق شد یک برد سه امتیازی را کسب کند تا با روحیه بهتر به هفته هشتم فکر کند.
 
ایرانجوان در بازی امروز به مصاف تیمی می رود که روزگاری در لیگ های ما با پسوند قلعه عقابها از آنها یاد می شد! چوکای تالش تیمی که سابقه زیادی در فوتبال ما دارد و حتی روزگاری بازیکن بوشهری بنام ایمان امین نیز در آن توپ میزد. بازی امروز 6 امتیازی است و نوازی به خوبی میداند برای جدا شدن از انتهای جدول این سه امتیاز چقدر خوب است و باید هر جور شده برد امروز را تصاحب کنند.
 
ایرانجوان تا کنون کم گل زده و بدون شک در تمرینات روی این مشکل کار شده و باید دید چقدر در بازی مقابل چوکا می شود روی گلزنی آنها حساب کرد.حضور بازیکنان تکنیکی و جوان در کنار با تجربه هایی که باید به جوانها کمک کنند ،این امیدواری را در ذهن علاقه مندان به ایرانجوان بوجود آورده که می توان به برد امیدوار بود.
انصاری‌فرد به ناتینگهام فارست پیوست
 
 
کریم انصاری‌فرد که سه سال قبل از اوساسونا اسپانیا به پانیونیوس رفت، در یک فصل و نیم حضور در این تیم ۳۴ بازی انجام داد و موفق به زدن ۱۴ گل شد که عملکرد درخشان او موجب شد راهی المپیاکوس صدرنشین شود و یک سال و نیم هم در این تیم عضویت داشته باشد.
 
این مهاجم تیم ملی ایران در نیم‌فصل اول حضور در المپیاکوس موفق به زدن گل نشد ولی سال قبل نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و با اینکه در ابتدای فصل نیمکت‌نشین بود، با بازی‌های خوب، خود را به ترکیب تیمش رساند و توانست در ۲۶ حضور ثابت و تعویضی، ۱۷ گل به ثمر رسانده و دومین گلزن برتر فصل سوپر لیگ یونان شود.
 
اما با وجود این آمار درخشان انصاری‌فرد و همچنین گلزنی در جام جهانی برابر پرتغال، فصل جدید برای او به خوبی پیش نرفت و این بازیکن که از ترکیب تیمش دور شده بود، تصمیم گرفت المپیاکوس و سوپر لیگ یونان را ترک کرده و در شرایط جدیدی به دنبال اثبات شایستگی‌های خود باشد.
 
انصاری‌فرد که در آخرین روز نقل و انتقالات قراردادش با باشگاه المپیاکوس را فسخ کرده بود و طی ماه‌های اخیر شایعه حضورش در ناتینگهام فارست شنیده می‌شد در نهایت قراردادش با این باشگاه را امروز نهایی کرد و به‌عنوان بازیکن آزاد راهی این تیم انگلیسی شد تا در ادامه فصل جدید در چمپیونشیپ به میدان برود.
 
 
 

ارسال دیدگاه