نسخه Pdf

بوشهری‌ها در ۱۳ آبان فریاد مرگ بر آمریکا در کنار خلیج فارس سر دادند

بوشهری‌ها در ۱۳ آبان فریاد مرگ بر آمریکا در کنار خلیج فارس سر دادند

همزمان با ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی فریاد مرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل توسط مردم همیشه در صحنه بوشهر در کنار آبهای خلیج فارس طنین‌انداز شد.
همزمان با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح روز گذشته  بوشهری‌ها از میدان قدس تا میدان شهید رئیسعلی دلواری در کنار آبهای خلیج فارس با شرکت در راهپیمایی جنایات و توطئه‌‌های آمریکا و اسرائیل را محکوم کردند.
در این مراسم که  امام جمعه، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح، جوانان، نوجوانان دانش آموزان، دانشجویان، مسئولان و اقشار مختلف مردم حضور دارند با شعارهای 13 آبان ماه صلابت ملت است - روز شکست کفر و عزت این امت است، آمریکا سعودی مرگ بر نیرنگتان - خون شهیدان ما می‌چکد از چنگتان،  امت عاشورایی سازش نمی‌پذیرد - جوان انقلابی ذلت نمی‌پذیرد، ترامپ روانی، تو کی می‌خوای بدانی - هیهات مناالذله، شعار هر ایرانی، تهدید و تحریم اثر ندارد - آمریکای جهانخوار، قوت دگر ندارد، بدعهدی آمریکا و بر همه کس اعیان است - اعتماد به آمریکا، اعتماد به شیطان است در میدان شهید رئیسعلی دلواری تجمع کردند.
مردم همیشه در صحنه در 13 آبان  همگام با دیگر هموطنان بار دیگر نمایشی از وحدت، یکدلی، همبستگی و حمایت از انقلاب اسلامی و خشم و انزجار از استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.
....................

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز