بوشهری ها توسط شهرداری بیمه هستند

هشدارهای شهرداری به شهروندان درباره آبگرفتگی معابر

بوشهری ها توسط شهرداری بیمه هستند

روابط عمومی شهرداری بندر بوشهر با اعلام اینکه تمامی همشهریان از طرف شهرداری تحت پوشش بیمه سوانح و حوادث شهروندی هستند، خواستار همکاری و آمادگی درصورت احتمال آبگرفتگی شد.
در این اطلاعیه آمده: با عنایت به هشدارهای سازمان هواشناسی استان، در راستای اختلال بارشهای شدید فصول پائیز و زمستان و لزوم پیشگیری از سوانج مذکور توجه همشهریان عزیز را به نکات ایمنی ذیل معطوف می داریم:
 
1-همشهریان گرامی لازم است در صورت مشاهده گرفتگی دریچه ها و درب ورودی کانال های دفع آبهای سطحی و نیز سقوط درختان در معابر اصلی و فرعی، موارد مزبور را سریعا به سامانه 137 و یا شهرداریهای مناطق 1 و 2 جهت مرتفع کردن امور اطلاع دهند.
2- در صورت بروز سوانح امدادی لازم است از سازمان هلال احمر استمداد و یاری بطلبید.
3- ساختمان هایی که با خطر تخریب و ریزش احتمالی مواجه هستند لازم است سریعا جهت اقدام قانونی متقضی به سامانه 137 و شهرداریهای مناطق 1 و 2 اطلاع رسانی شوند.
4- در صورت بروز هرگونه آتش سوزی ناشی از اتصال برق در هنگام بارندگی و طوفان، لازم است با مرکز فوریت های سازمان آتش نشانی (125) تماس حاصل فرمائید.
۵- همشهریان عزیز با توجه به هشدارهای هواشناسی در خصوص وزش تند بادهای فصلی از پارک خودروها در زیر درختان کهنسال خودداری فرمایند.
شایان ذکر است تمامی همشهریان عزیز از طرف شهرداری بندر بوشهر تحت پوشش بیمه سوانح و حوادث شهروندی هستند که در صورت بروز هرگونه خسارت ناشی از حوادث یاد شده باید به حوزۀ معاونت اجرایی و خدمات شهری جهت ارائه معرفی نامه به شرکت بیمه مراجعه نمایند.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز