باران پاییزی استان بالاتر از میانگین سالانه

هفته بارانی در انتظار بوشهر

باران پاییزی استان بالاتر از میانگین سالانه

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر روز جمعه  با اشاره به ثبت بیش از ۸۶ میلیمتر بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته در بوشهر گفت: بر اساس ارزیابی‌ نقشه‌های هواشناسی بارش باران پاییزی استان بوشهر بالاتر از میانگین سالانه است.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به ثبت بیش از ۸۶ میلیمتر بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته در بوشهر گفت: بر اساس ازریابی‌ نقشه‌های هواشناسی بارش باران پاییزی استان بوشهر بالاتر از میانگین سالانه است.
فرج الله شکوهی‌پور با بیان اینکه از روزگذشته با نفوذ سامانه بارشی به استان، بارش باران گاهی به‌صورت رگبار باران همراه با رعد و برق آغاز شده است اظهار داشت: این وضعیت  تا پایان روز جمعه ادامه دارد به‌گونه‌ای که در برخی نقاط استان رگبار باران به همراه وزش باد، رعد و برق پیش بینی می‌شود.
به نوشته تسنیم، مدیرکل هواشناسی استان از ورود دو سامانه بارشی از هفته آینده  به آسمان استان خبر داد و گفت:  از روز شنبه 19 آبان با ورود سامانه بارشی اول، موج جدیدی از بارندگی‌ها در سطح استان آغاز می‌شود و با توجه به تشدید بارش‌ها در روز یکشنبه  20 آبان احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نمی‌باشد.
شکوهی‌پور افزود: با خروج این سامانه از استان، سامانه بارشی دوم از روز سه شنبه 22 آبان  وارد استان می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به وضعیت بارش باران در استان خاطر نشان کرد:سامانه بارشی که از روز یک شنبه وارد استان شده بود سبب بارش‌های مطلوبی در مناطق مختلف به ویژه در شمال و مرکز استان شد.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز