خسارت بارندگی جزیی بود

خسارت بارندگی جزیی بود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: خسارت باران، رعدوبرق و باد، جزیی بوده است و پس از جمع بندی اعلام می‌شود.
قاسم قائدی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،افزود: بارش باران بامداد تا ظهرجمعه که شمال و مرکز استان بوشهر را در برگرفت، باعث آبگرفتگی معابر درون شهری و برخی جاده‌های روستایی مانند روستا‌های حصار و لیلتین در شهرستان دیلم به صورت مقطعی شد.
وی ادامه داد: بر اثر بارندگی در بخشی از جاده گناوه – گچساران شاهد آبگرفتگی بودیم که موجب کندی رفت و آمد‌ها شد، همچنین چند خانه غیرمقاوم در روستای چاه تلخ دیلم آسیب دیدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر درباره حادثه آتش سوزی در مخازن نفتی شرکت پتروامید در شهرستان دیلم نیز گفت: به علت وقوع رعدوبرق، خط انتقال یکی از مخازن نفتی این شرکت دچار آتش سوزی جزیی شد که نیرو‌های آتش نشانی این شرکت آتش را مهار کردند.
قائدی با اشاره به اینکه نیرو‌های امدادی همچنان در آماده باش هستند، عنوان کرد: احتمال بارش باران تا امشب وجود دارد و مردم باید مراقب باشند.
وی از شهرداری‌ها خواست برای دفع آب‌های سطحی و پیشگیری از آبگرفتگی معابر هنگام باران، اساسی فکر کنند، زیرا که در برخی شهر‌ها از جمله مرکز استان، با کمترین بارندگی خیابان‌ها پر از آب می‌شوند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر در همین حال از مردم نیز درخواست کرد زمانی که اخطاریه داده می‌شود، آن را جدی بگیرند و نکات مورد تاکید را رعایت کنند.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز