۱۳۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی در استان بوشهر پرداخت شد

۱۳۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی در استان بوشهر پرداخت شد

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بیش از سهمیه مصوب، تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری پرداخت شده است گفت: تاکنون افزون بر ۱۳۷ میلیارد تومان وام‌کم‌بهره اشتغال‌زایی روستایی در استان بوشهر پرداخت شده است.
سعید زرین‌فر ظهر امروز در نشست اشتغال پایدار روستایی و عشایری در شهرستان دیلم با اشاره به دور سوم سفرهای شهرستانی استاندار برای بررسی طرح‌های اشتغال‌زایی و وضعیت پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: تاکنون سه سفر به شهرستان دیلم انجام شده که نشان از توجه به این شهرستان و جایگاه آن در توسعه و اقتصاد است.
وی با بیان اینکه دور سوم سفرهای شهرستانی با رویکرد اقتصادی و اشتغال‌زایی روستایی و عشایری انجام می‌شود افزود: توسعه زیرساخت‌های اقتصادی اشتغال‌زایی و معیشتی روستاها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
معاون استاندار بوشهر با تاکید بر جهادی عمل کردن در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی گفت: روستاهای استان بوشهر از ظرفیت بالایی در عرصه اقتصادو اشتغال برخوردار هستند که در این راستا ظرفیت روستاها و مناطق عشایری استان شناسایی و معرفی شده است.
زرین‌فر تحول در زندگی و حل مشکلات اقتصادی روستائیان را مورد تاکید قرار داد و گفت: اجرای طرح اشتغال‌زایی در روستاها ضمن اینکه مشکلات اقتصادی جامعه برطرف می‌کند در دوام زندگی جوانان و پایداری معیشت خانوارها نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.
وی، با تاکید بر نقش مهم بانک‌ها در تسریع اجرای طرح اشتغال‌زایی روستایی و عشایری بیان کرد:  طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی به صورت مستمر و دائم رصد و پایش می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر سهمیه اعتبارات اشتغال‌‌زایی روستایی و عشایری استان بوشهر را 115.8 میلیارد ریال دانست و افزود: تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری از محل صندوق توسعه ملی تامین شده که  امسال بیش از سهمیه مصوب، تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری در استان بوشهر پرداخت شده است.
زرین‌فر گفت: تاکنون افزون بر 137.2 میلیارد تومان وام‌کم‌بهره اشتغال‌زایی برای اجرای 712 طرح اقتصادی و تولیدی در روستاهای این استان پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز