په په هم تیمی جدید طارمی در الغرافه

په په هم تیمی جدید طارمی در الغرافه

لیگ ستارگان قطر خود را برای میزبانی از یک ستاره سرشناس و پابه سن گذاشته فوتبال دنیا آماده می کند، بازیکنی از فوتبال پرتغال با عناوین و افتخارات جالب توجه.

 سیاست نقل و انتقالاتی در لیگ ستارگان قطر از سال ها پیش به سمتی رفت که سران باشگاه ها برای بالا بردن سطح فنی و کیفی بازی ها تصمیم به امضای قرارداد با بازیکنان سرشناس و پابه سن گذاشته رفتند. از جمله این خریدها می توان به پپ گواردیولا، فرانک لبوف، رائول گونزالس و ... اشاره کرد که استارت این اتفاق را زدند و کار به جایی رسید که در سال های گذشته بازیکنانی همچون ژاوی هرناندز، گابریل فرناندز، نایجل دی یونگ و وسلی اشنایدر هم سر از دوحه در آوردند تا برای باشگاه های قطری به میدان بروند.
در ادامه این سیاست از چند روز گذشته رسانه های دوحه از احتمال اضافه شدن دو ستاره سرشناس دیگر به باشگاه های این کشور از فوتبال اروپا خبر دادند که یکی از آنها مدافع و دیگری مهاجم بود. از جمله باشگاه هایی که در اندیشه تقویت خود است الغرافه نام دارد، یکی از دو نماینده قطر در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا که باید مقابل ذوب آهن ایران قرار بگیرد.
زردپوشان دوحه که مهدی طارمی و وسلی اشنایدر را در اختیار دارند برای تقویت ساختار تدافعی خود نیاز به یک خرید بزرگ داشتند که از په په مدافع سابق تیم ملی پرتغال در بشیکتاش به عنوان گزینه اصلی نام برده می شد. مدافع پرتغالی که در جام جهانی 2018 روبروی ایران و طارمی به میدان رفت از آن دست ستاره های قهرمان اروپا است که با کارلوس کی روش نیز مشکلات عدیده ای دارد.
په په امروز قراردادش با باشگاه بشیکتاش را فسخ و از عقاب های سیاه استانبول خداحافظی کرد تا گمانه زنی ها پیرامون کوچ این مدافع سرشناس و پرافتخار پرتغالی به لیگ ستارگان دوباره اوج بگیرد. با شرایطی که رقم خورده هیچ بعید نیست تا یکی دو روز آینده په په به عنوان یکی از خریدهای بزرگ و جنجالی زمستان در لیگ ستارگان معرفی و به جمع یاران طارمی در الغرافه اضافه شود گرچه العربی نیز دیگر نامی است که این روزها رسانه های دوحه خبر از تقویت آن می دهند.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز