اقدام ارزشمند یک دوستدار محیط زیست در گناوه

اقدام ارزشمند یک دوستدار محیط زیست در گناوه

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: یک دوستدار طبیعت 2 سگ و گربه را که براثر بی توجهی و بی مبالاتی آسیب جدی دیده بودند به شیراز منتقل و هزینه مداوای آنها را پرداخت کرد.

محمد تولیده در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: یکی از این جانوران بر اثر برخورد با خودرو دچار آسیب جدی شده بود که توسط نیروهای فضای سبز شهرداری گناوه نجات و به دامپزشک تحویل شد.
وی اضافه کرد: جانور دیگر نیز بدلیل اصابت گلوله تفنگ ساچمه زنی یکی از شهروندان دچار آسیب جدی شده است.
رئیس اداره محیط زیست گناوه اظهارداشت: دوستدار حیوانات و طبیعت این شهرسان پس از اطلاع، این سگ و گربه را تحویل گرفت و برای مداوا به شیراز انتقال داد که تحت مداوا قرار گرفتند.
وی گفت: پس از معاینه های صورت گرفته از این دو جانور مشخص شد که بدلیل شدت جراحات وارده قطع نخاع شده اند و آنان را به کلینیک تخصصی حیوانات تحویل داد.
تولیده افزود: همه مخلوقات خدا، حق دارند عاری از درد و رنج به حیات خود ادامه دهند و شایسته برخورد، احترام و محبت یکسان و برابر هستند اما این در حالی است که با بسیاری از حیوانات با قساوت و بدرفتاری برخورد می‌شود.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه بیان کرد: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه نسبت به هر نوع حیوان وحشی یا اهلی، حلال گوشت یا حرام گوشت اعم از اینکه در مالکیت فردی باشد یا نباشد ممنوع است و مرتکب حسب مورد به مجازات می رسد که هر کدام از تخلفات درجه بندی شده و بر اساس آن مجازات تعیین می شود.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز