اتصال به راه آهن مطالبه جدی مردم استان بوشهر است

اتصال به راه آهن مطالبه جدی مردم استان بوشهر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اتصال به خط ریلی از مطالبه های جدی مردم استان است که با آغاز عملیات اجرایی این پروژه باید در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه با تقدیر از مسئولان و دولتمردان برای تحقق این مطالبه به حق مردم افزود: با توجه به اینکه اتصال به خط ریلی از مطالبه های جدی مردم استان است اگر کسی بخواهد مانعی در اجرای این پروژه مهم ایجاد کند با مردم طرف است.
وی بیان کرد: برهمین اساس پروژه راه آهن بوشهر- شیراز باید با تامین اعتبار با سرعت و شتاب در استان اجرا شود.
صفایی بوشهری اضافه کرد: با وجود اینکه بیشتر استانهای همجوار مجهز به خط ریلی هستند ولی استان بوشهر با وجود کرانه ای بودن و اهمیت وجود راه آهن در این خصوص مورد بی توجهی قرار گرفته بود.
عملیات اجرایی راه آهن بوشهر- شیراز پنجشنبه شب با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان بوشهر آغاز شد.
امام جمعه بوشهر گفت: مردم سالاری دینی موجب پیشرفت، توسعه و رسیدن به اوج استقلال و حاکمیت، معنویت و اخلاق می شود که این ویژگی نظام جمهوری اسلامی با نظام فکری و وجودی جهان استکبار که به دنبال حاکمیت ابتذال، چپاول و سلطه گری است در تضاد قرار دارد.
صفایی بوشهری ادامه داد: امروز دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تهاجم اقتصادی را بعنوان آخرین حربه برعلیه نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته است.
وی یادآور شد: در این شرایط برای مقابله با تهاجم اقتصادی دشمن به برنامه ریزی علمی، اسلامی، جهادی و صبر و تحمل مردم نیاز داریم.
امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان قدر مسئولیت خود را بدانند و خود را در مقابل مردم مسئول بدانند چون این پستها مسئولیت و فرصتی برای خدمت رسانی به مردم به شمار می روند نه موقعیت و فرصتی برای رشد آنهاست.
وی تاکید کرد: مردم اساس انقلاب اسلامی هستند و این پایه و اساس باید حفظ و در مقابل توطئه های دشمن هوشمندانه عمل کرد.
امام جمعه بوشهر از ستاد بازسازی عتبات عالیات و همکاری مردم در ساخت 2 ضریح خیمه گاه امام حسین (ع) و حضرت قاسم (ع) تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز