كلاهبردار 45 ميلياردی دستگير شد

فرمانده انتظامی استان:

كلاهبردار 45 ميلياردی دستگير شد

متهم كه با شگردهاي مختلف از متقاضيان دريافت پروانه ساختماني در بوشهر كلاهبرداری مي كرد شناسايي و دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان گفت: متهم سابقه داري كه با شگردهاي مختلف از متقاضيان دريافت پروانه ساختماني در بوشهر كلاهبرداري مي كرد، شناسايي و دستگير شد.
سردار خلیل واعظی اظهار داشت: متهم که در گذشته از کارکنان قراردادي شهرداري بوشهر بوده است افرادی را که به شهرداري مراجعه مي کردند و متقاضي دريافت پروانه ساختمان بودند و یا به علت ساخت و ساز غيرمجاز در کميسيون هاي مربوطه محکوم به پرداخت جريمه مي شدند شناسايي می کرد.
وی گفت: این کلاهبردار با اين شگرد كه قادر به تسريع در روند اخذ پروانه ساختمان و كم كردن جريمه ناشي از ساخت و ساز غيرمجاز می باشد و همچنین با معرفي خود به عنوان عضو کميسيون مزايده و مناقصه شهرداري، مبالغ قابل توجهي از این افراد اخاذي و كلاهبرداري كرده است.
به گفته سردار واعظي، متهم پس از انجام اقدامات مجرمانه به مكان نامعلومي متواري شده بود كه با ورود كارآگاهان كشف جرم پليس آگاهي به پرونده و انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي مخفيگاه وي در يك شهر مرزي در شمال غرب كشور شناسايي شد.
فرمانده انتظامي استان بوشهر عنوان داشت: متهم در حاليكه با استفاده از يك دستگاه خودرو خارجي قصد داشت به كمك قاچاقچيان انسان به صورت غيرقانوني از مرز خارج شود دستگير و به بوشهر منتقل شد.
سردار واعظي افزود: با تلاش كارآگاهان پليس تاكنون مدارك و مستندات 45 ميليارد ريال اخاذي و كلاهبرداري متهم جمع آوري شده است.
وي با بيان اينكه متهم در گذشته نیز 6 فقره سابقه جعل و كلاهبرداري داشته است گفت: تاكنون 6نفر شاكي در اين رابطه شناسايي شده است.
این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: در مراجعه به ادارات و سازمان ها هرگز به واسطه ها اعتماد نكنند و كارهاي خود را از مبادي رسمي و قانوني پيش ببرند.
ارسال دیدگاه