800 میلیارد ریال برای بزرگراه بوشهر- دیر اختصاص یافت

800 میلیارد ریال برای بزرگراه بوشهر- دیر اختصاص یافت

فرماندار تنگستان گفت: از محل اعتبارات دور دوم (اسفند پارسال )سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر800 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه بزرگراه بوشهر- دلوار- دیر تخصیص یافت.

عبدالحسن رفیعی پور روز جمعه در بازدید از روند اجرای بزرگراه بوشهر- دلوار - دیر در جمع خبرنگاران افزود: این بزرگراه به طول 187 کیلومتر در قالب 14 قطعه در دست احداث و از پروژه های اولویت دار استان و از مطالبه های اصلی مردم بخش دلوار است.
وی بیان کرد: تکمیل این پروژه به عنوان یکی از پروژه های مهم سفر دوم هیات دولت به استان بوشهر است که با پیگیری های انجام شده اعتبار آن محقق شد.
فرماندار تنگستان گفت: با تکمیل بزرگراه بوشهر- دلوار- دیر ضمن کاهش ترافیک و تصادف ها در این مسیر پرتردد، رونق اقتصادی مناطق جنوب استان دو چندان و نقش مهمی در اتصال مرکز استان به تاسیسات عظیم گازی پارس جنوبی و شمالی دارد.
وی اضافه کرد: پروژه احداث پست 132 کیلو ولت برق و خط ارتباطی جائینک از جمله دیگر پروژه هایی است که با 140 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر هیات دولت به استان بوشهر اجرا می شود.
فرماندار تنگستان گفت: به دلیل افزایش ساخت و ساز واحدهای تجاری، صنعتی و مسکونی در بخش دلوار و افت شدید ولتاژ برق احداث پست 132 کیلوولت برق جائینک و خط ارتباطی آن از پروژه های مهم و اولویت دار شهرستان است.
رفیعی پور تصریح کرد: برای این پروژه اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال از محل سفر هیات دولت و مبلغ 70 میلیارد ریال نیز از محل منابع داخلی شرکت سهامی برق منطقه ای فارس تامین که با بهره برداری از این طرح مشکلات برق در بخش دلوار برطرف می شود.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز