تامین برق پایدار از مطالبات اساسی مردم استان بوشهر است

امام جمعه بوشهر:

تامین برق پایدار از مطالبات اساسی مردم استان بوشهر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار استفاده از انرژی‌های نو شد و گفت‌: تامین برق پایدار از مطالبات اساسی مردم استان بوشهر است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در نشست با مدیران برق بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه انرژی دارای ظرفیت‌های بالایی است و باید به سمت تولید انرژی‌های نو حرکت شود.
وی خواستار احداث پنل‌های خورشیدی در استان بوشهر با توجه به ظرفیت‌های بالای استان شد و اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود باید با مشارکت بخش خصوصی در زمینه تولید برق خورشیدی تلاش شود.
امام جمعه بوشهر یکی از راهکارهای مناسب برای توسعه تولید برق در استان را احداث ۵۰ نیروگاه سیکل ترکیبی دانست و ادامه داد: ایجاد این ظرفیت‌ها نقش بسیار مهمی در تقویت اشتغال در استان نیز خواهد داشت.
آیت‌الله صفایی بوشهری یکی از مطالبات اصلی مردم استان را برخورداری از برق پایدار خصوصاً در فصل تابستان دانست و بیان کرد: صنعت برق باید با همه توان برای جلب رضایت مردم و تامین خواسته‌های آنها تلاش کند.
وی همچنین خواستار نقش‌آفرینی مردم در این زمینه با مصرف بهینه برق شد و افزود: یکی از اقدامات مناسب برای مدیریت مصرف، استفاده از دستگاه های سرمایشی و گرمایشی استاندارد است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خواستار اتخاذ راهکارهای مناسب برای پیشگیری از سوختن ترانس ها در استان بوشهر شد و ادامه داد: توسعه ظرفیت تولید برق در استان بوشهر باید با جدیت دنبال شود.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز