صدور فراخوان انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی در سال ۹۸

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد:

صدور فراخوان انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی در سال ۹۸

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از فراخوان بیست‌وسومین دوره انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی در سال ۱۳۹۸ خبر داد.

ابوالقاسم محمدزاده از فراخوان بیست و سومین دوره انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی و سومین جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران در سال ۱۳۹۸ خبر داد.
وی اضافه کرد: سازمان توسعه تجارت در راستای مأموریت سازمانی، تحقق اهداف صادراتی و ارج‌نهادن به تلاش فعالان عرصه صادرات غیرنفتی در نظر دارد صادرکنندگان نمونه ملی سال ۹۸ و برندهای برتر تجاری ایران را انتخاب، معرفی و با حضور مقامات عالی رتبه کشور مورد تقدیر قرار دهد.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر از متقاضیان خواست در صورت تمایل به شرکت در این رقابت ملی با مراجعه به سامانه میز خدمات الکترونیک سازمان توسعه تجارت به آدرسe.tpo.ir ثبت‌ نام کنند.
محمدزاده تصریح کرد: صادرکنندگان و صاحبان برندهای تجاری برتر می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه‌ انتخاب صادرکنندگان نمونه و سامانه انتخاب برند برتر تجاری در وب‌سایت سازمان توسعه تجارت e.tpo.ir یا به دبیرخانه رویدادهای ملی و امور ترویج تجارت به آدرس تهران- بزرگراه چمران- محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به همراه شماره تماس ۲۲۶۶۲۵۶۱-۰۲۱ مراجعه و اقدام کنند.

ارسال دیدگاه