کاپ قهرمانی جام رمضان عالیشهر در دستان جوانان بندر بوالخیر

کاپ قهرمانی جام رمضان عالیشهر در دستان جوانان بندر بوالخیر

جام رمضان شهدای خوشنام عالیشهر با حضور ۱۱ تیم از ۱۸ اردیبهشت ماه اوایل ماه مبارک رمضان با سه گروه آغاز و در دو مرحله گروهی، نیمه نهایی و فینال برگزارشد که تیم شهدای بندر بوالخیر با برد ۴ بر ۱ مقابل ستاره جنوب تنها نماینده باقی مانده عالیشهر پیروز شد و در پایان با جشن اختتامیه و قهرمانی شهدای بندر بوالخیر برای دو سال متوالی جام رمضان عالیشهر را تصاحب کرد.

مهدی قائدی شهردار عالیشهر در راستای طرح نشاط اجتماعی ویژه برنامه های فرهنگی و ورزشی افزود: با توجه به علاقه و تمایل ورزش دوستان برای چهارمین سال متوالی شهرداری جام فوتبال رمضان را برگزار نمود و در راستای پر کردن اوقات فراغت مردم و ورزشکاران شریف عالیشهری با جدیت دنبال می نماید.
قائدی در ادامه خاطرنشان کردند: عملیات اجرایی زمین چمن فوتبال ۱۱ نفره در دستور کار قرار داده ایم، همچنین در راستای رفاه و امنیت ورزشی بانوان یکی از زمین های چمن مصنوعی شهر به بانوان اختصاص داده شده و محصور می گردد.
شهردار عالیشهر در پایان از پیگیری و تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری عالیشهر خبر داد و رشته های ورزشی فوتبال و والیبال را از اولین رشته های ورزشی در راه اندازی باشگاه معرفی کردند.
 

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز