انجمن های هنری استان بوشهر در جشنواره خلیج فارس مشارکت گسترده کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر

انجمن های هنری استان بوشهر در جشنواره خلیج فارس مشارکت گسترده کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر گفت: باتوجه به اینکه از اولویت های این اداره در سال جاری برگزاری جشنواره خلیج فارس است ، از انجمن های هنری شهرستان های استان انتظار داریم مشارکت گسترده ای در این برنامه داشته باشند.

فاطمه کرم پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بندر گناوه افزود: در این ارتباط از انجمن‌های هنری خواسته‌ایم هر کدام به صورت مجزا و به فراخور فعالیت‌های خود یک جشنواره در سال جاری برگزار کنند.
وی اظهارداشت: هدف از برگزاری این جشنواره بر محوریت تولید محتوایی و در راستای معرفی استان بوشهر در سطح ملی است.
کرم پور گفت: فراخوان این جشنواره در یک ماه آینده اعلام می‌شود و هنرمندان در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف بصورت رقابتی مشارکت کنند.
وی گفت: آئین اختتامیه این جشنواره در ۱۰ اردیبهشت ۹۹ به مناسبت روز ملی خلیج فارس در بوشهر برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: احداث سینما امید بر اساس مصوبه وزارت کشور در ۳۱ استان توسط وزارت متبوعه اجرایی که در فاز اول ۳ شهر با جمعیت بالای ۲۰ هزار به عنوان پایلوت انتخاب شده که در استان بوشهر شهرستان گناوه انتخاب شده است.
وی اظهار داشت: در این سفر پیگیری‌های لازم از طریق فرمانداری و شهرداری انجام و قول همکاری داده شد.
کرم پور گفت: برای احداث این طرح نیاز به زمین است که در این زمینه با مسکن و شهرسازی رایزنی انجام خواهد شد و باید مکانی مشخص و جانمایی شود که مدنظر فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: اگر در زمینه جانمایی زمین به توافق نرسیم و مسئولان شهرستان همکاری و همت نکنند مجبوریم این طرح را به شهر دیگری از استان منتقل و واگذار کنیم.
وی افزود: با توجه به فرصت کمی که برای اجرایی شدن طرح وجود دارد می‌طلبد مسئولان شهرستان مشارکت و تلاش مضاعف کنند تا هرچه زودتر عملیات اجرایی آن آغاز شود.
ارسال دیدگاه