آلایندگی در کنگان نیاز به بحث کارشناسانی ندارد ؛ ریه های بیمار مردم گواه می دهند

امام جمعه کنگان:

آلایندگی در کنگان نیاز به بحث کارشناسانی ندارد ؛ ریه های بیمار مردم گواه می دهند

حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با نکوداشت روز صنعت و معدن گفت: آلایندگی در این شهرستان نیاز بررسی کارشناسانه ندارد زیرا وجدان هر انسان آزاده ای به آن شهادت می دهد.

وی افزود: ریه های بیمار ناشی از آلودگی مردم کنگان و عسلویه، بهترین شاهد زنده در خصوص آلایندگی در این منطقه است.
خطیب جمعه بیان کرد:  این روزها مساله آلایندگی های صنعتی و توزیع ناعادلانه حق آلایندگی به سخن روز این منطقه تبدیل شده که انتظار جدی آن است مسئولان و مقامات ذیربط با توزیع عادلانه حق آلایندگی به مردم کنگان و عسلویه فضای متشنج را آرام کنند.
محمودی با تسلیت شهادت امام صادق علیه السلام و بیان فضایل و مناقب آنحضرت گفت: دلدادگان به اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام شهادت آن امام را عاشورایی برگزار خواهند کرد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت اله دکتر بهشتی و شهدای ۷ تیر و نکوداشت هفته قوه قضاییه و تجلیل از شهید میر بهزاد شهریاری از شهدای ۷ تیر از استان بوشهر گفت: به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب بهترین ماموریت قوه قضاییه در دوره جدید ایجاد تحول در چهارچوب اصول اسلام و قرآن و قانون اساسی است.
امام جمعه با استناد به سخنان رهبری فرزانه انقلاب در دیدار با مقامات قضایی بیان کرد: از دیگر وظایف مهم دستگاه قضایی مبارزه سخت گیرانه با فساد در درون قوه و در خارج از قوه است که رهبری فرمودند مبارزه با فساد در درون در اولویت است.
خطیب جمعه در ادامه به تحریم های احمقانه و جدید آمریکایی ها علیه کشورمان بویژه تحریم رهبر فرزانه انقلاب و جمعی از فرماندهان سپاه و مقامات کشوری اشاره و با بیان اینکه به اذعان همه جهانیان حتی دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی، رهبری معظم انقلاب و نزدیکانش دارای شفاف ترین زندگی بوده و جز خانه ای ساده و قدیمی و حسینیه برای دیدار شیفتگان ولایت که آنهم متعلق به اموال عمومی است اموال دیگری ندارد گفت: ادعای تحریم ایشان اقدامی جاهلانه و به دور از منطق است.
محمودی افزود: این اقدام احمقانه برای همه روشن کرد ادعای رویکرد مذاکره فریب افکار عمومی است و ما با ساقط کردن پهباد آمریکایی به دنیا نشان دادیم تحریمها به جوک شبیه تر است.
وی در پایان خطبه دوم به نشست منامه با عنوان معامله قرن اشاره و تاکید کرد: هدف اصلی این طرح نابودی ردپای مردم فلسطین برای داشتن یک کشور مستقل است که دشمن این آرزو را به گور خواهد کرد./ ابوذر حسین پور
 
ارسال دیدگاه