رفتار قهرآمیز برای دریافت مطالبات تامین اجتماعی نخواهیم داشت

مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر:

رفتار قهرآمیز برای دریافت مطالبات تامین اجتماعی نخواهیم داشت

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: برای دریافت مطالبات تامین اجتماعی از صنایع و تولیدکنندگان استان بوشهر، رفتار قهرآمیز نخواهیم داشت.

عبدالله شیرکوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دیدارهای مردمی را در نقاط مختلف استان بوشهر داریم و امروز در جزیره خارگ با مردم جزیره نشستی را داشتیم تا مشکلات و مسائل مد نظر آنها را حل کنیم.
وی تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم را به عنوان یک اولویت ذکر کرد و ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا مردم جزیره خارگ نیازی به حضور در بوشهر نداشته باشند و نیازهای آنها در همین منطقه حل و فصل شود.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: یکی از برنامه‌های عملیاتی ما توسعه خدمات الکترونیک است که پیش‌زمینه‌هایی دارد و باید مشکلات ساختاری آن رفع شود و یکی از مشکلات پرونده‌های کاغذی است که باید اسکن و وارد سیستم شود.
وی از اسکن و بارگذاری کل پرونده‌های کاغذی مشتریان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان بوشهر در سیستم خبر داد و افزود: تلاش می‌شود تا نیازی به حضور افراد در شعب نباشد و کارها به صورت سیستمی انجام شود.
شیرکوند به برکات خدمات الکترونیک اشاره کرد و گفت: پاسخگویی به نیازهای مردم با سرعت بسیار بالاتری انجام می‌شود و خدمات متنوع تامین اجتماعی با سرعت مناسبی ارائه می‌شود.
وی بیان کرد: نگاه تعاملی به مسائل مختلف داریم و نگاه قهرآمیز با صنایع و تولیدکنندگان نداشته‌ایم و تلاش کردیم تا بازوی تولید باشیم و خللی در فعالیت این صنایع پیش نیاید. تلاش داریم تا بدهی‌ها را به صورت اقساطی بگیریم و رفتارهای قهرآمیز به حداقل برسد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: این روند را ادامه خواهیم داشت و همراه و یار صنایع استان خواهیم بود تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.
 

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز