نسخه Pdf

نخلداران استان بوشهر آب‌بها را پرداخت کنند

معاون آب منطقه‌ای بوشهر:

نخلداران استان بوشهر آب‌بها را پرداخت کنند

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر گفت: نخلداران برای دور دوم آبیاری باید آب‌بها را کامل پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبداللطیف عباسی نژاد بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از نخیلات شهرستان دشتستان اظهار داشت: تلاش و پیگیری‌های مستمری برای بهبود وضعیت آبیاری نخیلات در شهرستان دشتستان صورت گرفته است.
وی با اشاره به پایان دور نخست آبیاری نخیلات در سال جاری اضافه کرد: نظارت و کنترل کمی و کیفی دور آبیاری اول به صورت جدی در دستور کار دار بود و تلاش داشتیم تا آب به صورت مناسبی توزیع شود.
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: تعمیر و نگهداری شبکه‌های آبیاری و زهکشی نخیلات از ضروری‌ترین اولویت شرکت بهره برداری است.
وی تنها راه تحقق این مهم را پرداخت کامل هزینه‌های آن به صورت آب بها از سوی بهره بر داران و باغداران دانست و گفت: اولویت بندی شروع دور دوم آبیاری نخیلات مشروط بر پرداخت کامل آب بها از سوی باغداران خواهد بود.
عباسی نژاد ادامه داد: انتظار ما این است که هزینه‌هایی که از مردم به صورت آب بها گرفته می‌شود در خود شبکه و برای بهره برداران هزینه شود.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز