اثر فیلمساز گناوه‌ای در جشنواره آمریکا پذیرفته شد

اثر فیلمساز گناوه‌ای در جشنواره آمریکا پذیرفته شد

خلیج فارس:فیلم " محدوده های درون " اثر حسن ملک زاده هنرمند گناوه ای از توابع استان بوشهر در جشنواره جهانی ( LGBTQ ) فیلم آمریکا پذیرفته شد.

به گزارش ایرنا؛ داستان این فیلم که تجربه جدیدی در کارنامه فیلم سازی این هنرمند است تنهایی یک مرد و درگیری‌های درونی او را در مکانی در جنوب ایران با بازیگری علی حجی از بازیگران باتجربه تئاتر گناوه به شکل مناسب و مطلوب به تصویر می‌کشاند.
 جشنواره فیلم آمریکا در ردیف جشنواره‌های گلد (GOLD) جهانی قرار دارد و اثر راه یافته این هنرمند در بین َآثار ارائه شده هنرمندان جهان به آن ارزشمند و حائز اهمیت است.
ملک زاده از هنرمندان برجسته و با سابقه در عرصه فیلم سازی، نویسندگی و امور هنری است و مدیر مؤسسه آرت فیلم جنوب را در کارنامه خود دارد.
مسئول خانه سازمان‌های مردم نهاد و مشاور فرماندار گناوه در امور جوانان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این هنرمند با ساخت فیلم " گلاف و صید " از نخستین فیلم سازان گناوه بشمار می‌آید که بعد از این اثر کارگردانی بیست فیلم بلند، کوتاه، مستند و داستانی را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.
مصطفی خرمی افزود: فیلم‌های " گناوه بندری از هزاره‌ها "، "دریایی"، " به روایت ایرجو " و روزگار بهزاد " از دیگر آثار این کارگردان است.
وی یادآور شد: این هنرمند با ساخت این فیلم‌ها و اجرای برنامه‌های چهارشنبه تماشا در خانه سازمان‌های مردم نهاد گام‌های مثبتی در روشن نگه داشتن چراغ هنر هفتم این شهرستان برداشته است.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز