بازيگر زني که پيشنهاد شبکه جم را نپذيرفت

بازيگر زني که پيشنهاد شبکه جم را نپذيرفت

حنانه شهشهاني (بازيگر سينما و تلويزيون) خبر پيوستن خود به شبکه تلويزيوني جم را تکذيب کرد.  به گزارش انتخاب، در روزهاي گذشته پس از انتشار خبر پيوستن بازيگران مختلف به شبکه تلويزيوني جم، خبري هم مبني بر اضافه شدن حنانه شهشهاني به جمع بازيگران ايراني اين شبکه منتشر شد که شهشهاني آن را تکذيب کرد.
  مدتي پيش پس از خروج شهشهاني از ايران تصاويري از او منتشر شد که البته مادر اين بازيگر آن‌ها را جعلي عنوان کرده بود. اين بازيگر اينک پس از انتشار شايعه حضورش در شبکه جم؛ يادداشتي نوشته که به اين شرح است:
 سلام خدمت همه هموطنان عزيزم
 حدود پنج سال است‌ که براي ادامه تحصيل در رشته بازيگري در يکي از دانشگاه‌هاي خارج از کشور دور از کشور عزيزم مشغول تحصيل هستم و در تمام اين‌ پنج سال به دليل عرق به کشورم و علاقه به فعاليت در سينما و تلويزيون ايران‌ پيشنهادات مختلف کاري را نپذيرفتم‌ تا بتوانم بعد از پايان تحصيل دوباره در ايران جلوي دوربين بروم و فعاليت داشته باشم. 
 چند روز پيش بود که از طريق شبکه‌هاي اجتماعي با اين خبر مواجه شدم، خبري کاملا دروغ و خالي از صداقت.
خبري که باعث شد عده زيادي به صفحه ايسنتا گرام‌ من بيايند و بي‌خبر از همه چي به من توهين کنند!  اگرچه برخي افراد منسوب به اين شبکه چند بار با پيشنهادات مالي خوب از من دعوت به همکاري کردند اما بنا به دلايل شخصي با پاسخ منفي من مواجه شدند

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
تیتر خبرها
  • پایگاه خبری نفت امروز
تیتر خبرها