بازارگرمی نمی کنم از شاهین شهرداری پیشنهاد دارم

احمدشاهی بازیکن فصل گذشته ایرانجوان:

بازارگرمی نمی کنم از شاهین شهرداری پیشنهاد دارم

رضا احمدشاهی بازیکن فصل گذشته باشگاه ایرانجوان بوشهر که یکی از بهترین های این تیم هم بود گفت: برای ادامه فوتبالم یک تصمیم خوب را اتخاذ می کنم.
 وی دراین باره به پیام عسلویه گفت: یک فصل خوب را در ایرانجوان تجربه کردم. من اولین سال حضورم در لیگ یک بود که به لطف خدا ، کمک بچه ها و درایت کادرفنی از این آزمون سربلند بیرون آمدیم و تیم را در لیگ یک حفظ کردیم نبرد با تیم های پولدار لیگ یک شرایط دشواری را به وجود آورده بود اما ایرانجوان با دست خالی و حمایت هوادارانش با خاطره ای خوش لیگ را به پایان برد.
بازیکن بومی استان ادامه داد: شاید اگر بعد از پیروزی مقابل فجرسپاسی در شیراز یک مسئول در استان به داد ما رسیده بود می توانستیم در صف مدعیان صعود به لیگ برتر قرار بگیریم. یکدلی و صمیمیت بچه ها و البته تیزهوشی کادرفنی ایرانجوان را به تیمی غیرقابل پیش بینی تبدیل کرده بود تا جایی یقه خیلی از تیم های مدعی لیگ یک را به راحتی گرفت.
 احمدشاهی تصریح کرد: اکنون که قراردادم خاتمه یافته دو پیشنهاد خوب از تیم های لیگ یکی دارم که میتواند زندگی ام را عوض کند. بازیکنانی نظیر من جز فوتبال منبع درآمد دیگری ندارند و همین اندک پول که اگر گیرمان بیاید، کمک خرج خانواده هایمان است. بازار گرمی بلد نیستم همه می دانند که در طول فصل گذشته جمعا دو مصاحبه هم نداشتم اما از دیگر تیم بوشهری شاهین شهرداری هم پیشنهاد دارم و سعی خواهم کرد طی 24 ساعت آینده یک تصمیم خوب بگیرم.
 احمد شاهی که سابقه بازی در ایرانجوان خورموج هم دارد به خبرنگار ما گفت: شکر خدا بدون حاشیه و جار و جنجال فوتبال کرده ام و همواره خدا هوای من را داشته است. شرایط سنی من به گونه ای است که باید به فکر آینده و خانواده ام باشم. برای من جای سوال است که در باشگاه ایرانجوان چه می گذرد؟ همه تیم ها برای اردو آماده می شوند اما در ایرانجوان بحث و جدل سهام بالا گرفته است. گناه بازیکن چیست؟ چرا بعد از بازیها کسی به فکر ما نبود که حتی یک پول تو جیبی به بچه ها بدهند تا دلگرم شوند؟ من حرفی ندارم اما امیدوارم اتفاقات خوبی برای ایرانجوان رقم بخورد.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز