مهرداد کریمیان بازیکن بوشهری از فوتبال کناره گیری کرد

مهرداد کریمیان بازیکن بوشهری از فوتبال کناره گیری کرد

 مهرداد کریمیان بازیکن با اخلاق و بوشهری فجر شهید سپاسی شیراز در سن 35 ساگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
به گزارش پیام عسلویه وی که سالها در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده و سابقه بازی در تیم های فولاد خوزستان،برق شیراز،مس کرمان ،فجر شهید سپاسی شیراز،پاس همدان و شاهین بوشهر را در کارنامه دارد،قرار است به عنوان یکی از اعضای کادر فنی فجر شیراز در فصل آتی لیگ یک روی نیمکت بنشیند.
این بازیکن بوشهری در گفتگو با خبرنگار فوتبال بوشهر ضمن تایید خبر کناره گیری خود گفت:بعد از سالها بازی کردن در این فوتبال تصمیم گرفتم کفش ها را آویزان کنم و وارد دنیای جدیدی شوم.من چندین سال است در فجر حضور دارم،شرایط مالی باشگاه به گونه ای نبود که پول زیادی دریافت کنیم و به همین دلیل امسال کنار رفتم تا شرایط جدیدی را تجربه کنم.
 
وی در ادامه گفت:باشگاه شهید سپاسی شرایط خاصی دارد و هنوز سرمربی ندارد،قرار است من و بهرام شفیع از فردا استارت تمرینات را بزنیم تا اگر سرمربی جدیدی برای باشگاه آورده شد،تیم با آمادگی وارد بازی ها شود.
 
مهرداد کریمیان از باشگاه شاهین بوشهر کار خود را آغاز کرد و از اولین بوشهری های لیگ برتر لقب گرفت.او با تکنیک ناب خود در سالهای اخیر برای تیم هایی که به میدان رفت ،چشم نواز بازی کرد و همواره یکی از اخلاق مدار ترین بازیکنان تاریخ فوتبال بوشهر بود.او در مقاطع مختلفی برای تیم ملی دانشجویان ایران هم به میدان رفت.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز