کاهش 100 درصدي  تخلفات ساختماني در بوشهر

کاهش 100 درصدي تخلفات ساختماني در بوشهر

معاون شهرسازي شهرداري منطقه دو بوشهر از کاهش 100 درصدي تخلفات ساختماني در منطقه دو بوشهر خبر داد.
سعيد برزگرزاده در گفتگو با خبرنگار مهردر خصوص نظارت‌هاي شهرداري منطقه دو در ساخت و سازهاي ساختماني اظهار داشت: در گذشته به‌دليل کمبود نيرو نظارت‌ها کم، تخلفات زياد و برخي افراد به بي‌قانوني عادت کرده بودند.
وي با بيان اينکه به‌دليل افزايش ناظران، نظارت‌ها افزايش پيدا کرده است افزود: مردم به‌صورت کلي از اين نظارت‌هاي مستمر رضايت دارند و ميدانند که بي قانوني به شهر لطمه‌هاي فراوان وارد مي‌کند.
معاون شهرسازي شهر بوشهر عنوان کرد: يکي ديگر از مواردي که موجب کاهش تخلفات ساختماني شده است اعطاي انشعابات برق، آب و گاز پس از استعلام شهرداري است. برزگر زاده بيان کرد: مراجعه افراد به شهرداري براي گرفتن اين استعلام‌ها از دو سال پيش در شهر بوشهر انجام مي‌شود و موجب ايجاد نظم و کاهش تخلفات شده است. وي با اشاره به اينکه با مالکان متخلفي که به زيبايي شهر لطمه مي‌زنند با جديت برخورد مي‌شود، گفت: توجه به ظاهر نماها و عدم تجاوز به حريم کوچه از جمله تخلفاتي است که با آن قاطعانه برخود مي‌کنيم.
معاون شهرسازي منطقه دو شهرداري بندر بوشهر با بيان اينکه 70 درصد پرونده‌هاي تخلفات ساختماني شهر بوشهر مربوط به شهرداري منطقه دو بوده است، گفت: از آذرماه سال 94 تا ارديبهشت 95 بالغ بر هزار و 414 فقره پرونده تخلف در شهر بوشهر به کميسون ماده 100 صادر شده که از اين ميزان 985 فقره آن مربوط به شهرداري منطقه دو بوده است.برزگرزاده در خصوص صدور پايان کار اظهار داشت: ساختمان‌هاي احداثي با توجه به رعايت ضوابط شهرسازي، خدمات شهري، ايمني و آتش نشاني، مبلمان شهري که در گذشته راستاي ساختمان هاي بدون پروانه اعمال نمي‌شده است

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز