بحريني مدير عامل شرکت پليمر آرياساسول شد

بحريني مدير عامل شرکت پليمر آرياساسول شد

پيام عسلويه: عادل نژاد سليم رئيس هيئت مديره شرکت پليمر آريا ساسول طي حکمي آقاي مهندس امير حسين بحريني را به جاي مهندس حميد وفايي، به عنوان مدير عامل شرکت پليمر آريا ساسول منصوب کرد.به گزارش پيام عسلويه و به نقل از روابط عمومي شرکت پليمر آريا ساسول در متن حکم آماده است:با توجه به تجربه، تخصص و سوابق مديريتي جنابعالي و بر اساس مصوبه هيات مديره محترم شرکت، از تاريخ 1395/04/21 و مفاد قرارداد مشارکت نامه شرکاء و اختيارات مندرج در اساسنامه به سمت مدير عامل شرکت پليمر آرياساسول منصوب مي گرديد. اميد است در سايه حق تعالي، در پيشبرد اهداف و برنامه هاي شرکت موفق و مويد باشيد.

مهندس امير حسين بحريني داراي مدرک کارشناسي ارشد مهندسي شيمي از دانشگاه تهران و مدرک مطالعات مديريت از موسسه بين المللي ادکسل است.وي ابتدادر هوا فضا مشغول به کار شد و سپس به وزارت نفت پيوست. بحريني 13 سال در شرکت پتروشيمي اراک در رده هاي مختلفي به فعاليت پرداخت وسپس در بخش خصوصي به مديريت شرکت صنايع شيميايي کيمياگران امروز منصوب شد. بحريني به مدت 2 سال مديرعامل شرکت صنايع شيميائي پتروناد آسيا بود و در سال 91 به شرکت نفت پاسارگاد (بزرگترين توليدکننده، صادرکننده قير و عرضه کننده در بورس کالاي ايران) پيوست.بحريني سپس در لواي عضويت در هيات مديره شرکت توسعه نگين مکران ( قطب سوم توسعه پتروشيمي کشور)، شرکت پتروشيمي آرياساسول و نفت سپاهان، و سپس مديرعاملي نفت سپاهان به خدمت مشغول بود.

بحريني در دومين گردهمايي کارآفرينان برتر مهندسين پليمر و شيمي در سال 1390 در بخش " کارآفرينبرتر صنعت" مورد تقدير قرار گرفت. 


ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
تیتر خبرها
  • پایگاه خبری نفت امروز
تیتر خبرها